Situated in South Ockendon, 5.8 km from Lakeside Shopping Centre, Cullen Sqaure has a garden, private parking and rooms with free WiFi access. The property is located 10 km from Upminster, 14 km from Bluewater and 18 km from Barking. Brands Hatch is 24 km away and West Ham is 24 km from the homestay.
At the homestay, units have a wardrobe and a flat-screen TV. The units are equipped with heating facilities.
East Ham is 21 km from the homestay, while Gants Hill is 22 km from the property. London City Airport is 19 km away.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
The double room features a wardrobe, heating, as well as a private bathroom boasting a bath and a shower. This double room provides a flat-screen TV. The unit has 1 bed.
L'habitació individual té armari, calefacció i TV de pantalla plana. Hi ha 1 llit.
En triar Cullen Sqaure, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Cullen Sqaure comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Jardí botànic
Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 12:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 11:00:00 Fins a les 13:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar Cullen Sqaure en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 51.501333,0.291883
Cullen Sqaure fa un pas més per fer que la vostra estada sigui única: ofereix accés gratuït a Internet perquè pugueu mantenir-vos al dia amb totes les demandes de la vida sense perdre ni un moment.
Prepara't per a un viatge sense problemes: l'establiment t'ofereix aparcament gratuït!
Feu el registre d'entrada a Cullen Sqaure comença a 12:00:00 i la sortida és abans de 13:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Cullen Sqaure, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Regne Unit — Daffodil House, Khayat Homes - The Owelor - Two Bed, Stork Cottage, Hawthorn, 2 Bedroom Flat with River View,
Més destinacions — Hotels a Lenina, Hotels a Shumnatitsa, Hotels a Dongchang, Hotels a Peremwe, Hotels a Ayia Trias,
