Fantàstic
9,3 /10

Puntuació a partir de 114 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Corner6, Kyoto

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 中京区岩上町722, 604-8341 Kyoto, Japó Japó - Veure al mapa
9,3 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Set 1.3 km from Kyoto International Manga Museum and 1.5 km from Nijo Castle in the centre of Kyoto, Corner6 offers accommodation with free WiFi and free private parking. Guests staying at this holiday home have access to a terrace. The property is non-smoking and is situated 1.5 km from Kyoto Shigaku Kaikan Conference Hall.

The air-conditioned holiday home consists of 3 bedrooms, a living room, a fully equipped kitchen with a microwave and a kettle, and 1 bathroom with an a bath or shower and slippers. Towels and bed linen are offered in the holiday home.

Gion Shijo Station is 2.4 km from the holiday home, while Kyoto Station is 3 km from the property. Itami Airport is 45 km away.

Instal·lacions
Les vacances en família poden ser difícils de planificar, tant si viatgeu amb nens com si no. Aquest estrès sembla multiplicar-se per als nens, però vam trobar que valia la pena riure i crear records. Ens esforcem per crear un entorn lliure de gèrmens assegurant-nos que totes les habitacions es desinfectin a fons després de cada estada. D'aquesta manera, podeu estar segurs que l'Casa o xalet supera els estàndards de neteja i garanteix no només satisfacció, sinó també tranquil·litat durant la vostra estada. El nostre allotjament Corner6 és el lloc perfecte per seure i gaudir d'un àpat amb amics o família: posem a la teva disposició una taula per a la teva comoditat. La nostra càlida hospitalitat t'espera en els nostres allotjaments! Vine, viu avui una estada inoblidable amb nosaltres.

Hotels i allotjaments propers 葵 -aoi- (44 m), Smart Place Inn Nijojo Horikawa (53 m), 谷町君・星屋・城下の宿 (84 m), 継TSUNAGU 玉鬘Tamakazura (94 m), Shounsai (107 m), MUSUBI Sanjo Bettei (116 m), The Celecton Kyoto Horikawa Sanjo (143 m), ROJIYU Kyoto (170 m), Sanjyo Premium (173 m), Kyoto Hostel japanese room 3F / Vacation STAY 8183 (178 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Tatami (sòl tradicional japonès),
  • Guardarroba,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Cobertors elèctrics,
  • Catifa,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Climatització
Bany
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Paper higiènic,
  • Acondicionador per als cabells,
  • Sabatilles / Sabatilles de bany,
  • Cepillo de dents,
  • Xampú per a cabells,
  • Gel de bany,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Fogons -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Microones -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Balcó ampli
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

This holiday home consists of 1 living room, 3 separate bedrooms and 1 bathroom with a bath or a shower and free toiletries. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. Featuring a terrace, this holiday home also provides air conditioning, a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 5 beds and 1 futon.

Opinions del Corner6

En triar Corner6, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Corner6

Els preus a l'hotel Corner6 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Corner6

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Protecció 24 hores al dia, Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Corner6 Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Corner6

Entrada Corner6 Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida Corner6 Sortida

A partir de les 00:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 15,000.00 JPY. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Corner6 Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Corner6 a Kyoto

 
Preguntes més freqüents
Coordenades GPS d'Corner6.

Si estàs buscant Corner6, tenim totes les coordenades que t'ajudaran a trobar-lo ràpidament! - 35.007408,135.750031

Corner6 té WiFi gratuïta?

Corner6 és el lloc que hauries d'estar si busques una estada inoblidable amb internet gratis. Així que vine a gaudir de les teves vacances amb comoditat combinada amb comoditat!

Si un hoste s'ha allotjat a Corner6, podria aparcar gratis?

Els clients d'aquest establiment tenen una preocupació menys: aparcament gratuït i còmode.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Corner6?

Feu el registre d'entrada a Corner6 comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb Corner6?

Un cop hagis fet una reserva a Corner6, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.

Les ciutats més interessants de Japó.