Puntuació a partir de 11 comentaris
Situated in Nanterre in the Ile de France region, Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena has a balcony. Among the facilities at this property are a lift and a minimarket, along with free WiFi throughout the property. The property is non-smoking and is set 6.9 km from Palais des Congrès de Paris.
The apartment with a terrace and garden views features 1 bedroom, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 1 bathroom with a bath. Towels and bed linen are featured in the apartment. The property has an outdoor dining area.
Arc de Triomphe is 7.9 km from the apartment, while Eiffel Tower is 10 km away. Paris - Charles de Gaulle Airport is 29 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Residhome Nanterre La Défense (39 m), Grande chambre avec cuisine privée (48 m), Duplex 3 chambres grande terrasse dernier étage (95 m), Chic apart with parking near Paris (114 m), Chill 2 à Paris La Défense Arena (142 m), Confort & Style - 10 min de Paris (146 m), Appartement près de La défense (149 m), Joli appartement rénové incluant parking à 10 min de Paris (149 m), Loft Industriel à côté de La Défense (154 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and an oven. Featuring a terrace with garden views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
En triar Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Opció de factura
Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable
Petit supermercat a prop de l'allotjament
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Botiquín de primer auxili disponible
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 00:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 500.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
No trobes la teva propietat a Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena? Comproveu aquestes coordenades i sigueu-hi en molt poc temps! - 48.900743,2.216975
A Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena entenem la necessitat d'estar connectats durant la seva estada. És per això que tots els hostes es beneficien d'accés gratuït a Internet per ajudar-vos a mantenir-vos en contacte amb amics i familiars a casa.
Feu el registre d'entrada a Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Chill & Work 2 au pied de La Défense Arena, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels França — SPITALIERI- Sunny Terrace with view -New Apartment, Maison en centre de Cannes - Le Suquet, Villa des champs, Bleu Rivage - Magnifique 2P au Port de Nice - 1 chambre et 1 Mezzanine, Comfortable house with garden,
Més destinacions — Hotels a Tafuna, Hotels a Qaşşār Khuşayfah, Hotels a Ban Nabông, Hotels a Tiguent, Hotels a Friendship,









