Centro 2 amb - 4 personas, Mar del Plata

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Santa Fe 2061, 7600 Mar del Plata, Argentina Argentina - Veure al mapa
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting city views, Centro 2 amb - 4 personas features accommodation with a terrace, around 700 metres from Bristol Beach. Among the facilities at this property are a lift and private check-in and check-out, along with free WiFi throughout the property. The property is non-smoking and is situated 700 metres from Mar Del Plata Central Casino.

This apartment features 1 bedroom, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen with an oven, and a living room. Towels and bed linen are available in the apartment.

Popular points of interest near the apartment include Torreon del Monje, Mar del Plata Cathedral and Alfonsina Storni Monument. Astor Piazzolla International Airport is 9 km from the property.

Instal·lacions
La salut i la seguretat dels nostres hostes és sempre la nostra prioritat. El personal de la Apartament Centro 2 amb - 4 personas pren totes les precaucions necessàries per garantir-li una estada agradable amb nosaltres. Inhalar. Exhalació. Ahh... És només una refrescada! Sabem l'important que és per als nostres hostes gaudir d'una estada relaxada i còmoda, lliure de fum de cigarrets. És per això que oferim habitacions per a no fumadors a la allotjament Centro 2 amb - 4 personas. El nostre Apartament proporciona la combinació perfecta de confort i comoditat, amb un ampli sofà que li proporcionarà relaxació amb estil durant la seva estada. Al nostre lloc podeu reservar un objecte, veure fotos i ressenyes de clients.

Hotels i allotjaments propers Estocolmo Hotel by bund (34 m), NIJOCALI IV Cochera Gratuita (34 m), Mar del Plata Centrico (34 m), Depto. 4 personas, 2 ambientes. Microcentro Mar del Plata. (50 m), Hermoso 2 ambientes a estrenar (54 m), Departamento Mar del Plata Microcentro (54 m), Mar del Plata 3 ambientes 2025 (54 m), Studio Arena y Sol - MDQ Centro (54 m), Hotel Astro (59 m), PISO con Parrilla apto jovenes y familia 90 metros centro (59 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Sistema de calefacció,
  • Seient còmode,
  • Substàncies de neteja,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Guardarroba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Perxa per a vestits
Bany
  • Bidet de bany,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Microones -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Nevera -> ca,
  • Torradora -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la ciutat animada
Accessibilitat
  • Accés amb ascensor
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

The fully equipped kitchen features a refrigerator, an oven, a microwave and a toaster. Featuring a terrace with city views, this apartment also provides a dining area and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.

Opinions del Centro 2 amb - 4 personas

En triar Centro 2 amb - 4 personas, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Centro 2 amb - 4 personas

Els preus a l'hotel Centro 2 amb - 4 personas comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Centro 2 amb - 4 personas

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida privat

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Centro 2 amb - 4 personas Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Centro 2 amb - 4 personas

Entrada Centro 2 amb - 4 personas Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida Centro 2 amb - 4 personas Sortida

A partir de les 07:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 25 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 USD. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Centro 2 amb - 4 personas Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Centro 2 amb - 4 personas a Mar del Plata

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Centro 2 amb - 4 personas?

Arribar a Centro 2 amb - 4 personas és una brisa! Tot el que necessites són aquestes coordenades i abans de saber-ho, hi seràs. - -38.003255,-57.547329

Centro 2 amb - 4 personas ofereix Internet Wi-Fi gratuïta?

Centro 2 amb - 4 personas sap el difícil que és estar fora de casa, de manera que ajuda els viatgers a mantenir-se connectats a Internet gratuïta.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Centro 2 amb - 4 personas?

Feu el registre d'entrada a Centro 2 amb - 4 personas comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb Centro 2 amb - 4 personas?

Un cop hagis fet una reserva a Centro 2 amb - 4 personas, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.