Fantàstic
9,1 /10

Puntuació a partir de 127 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Casa TeideMar, Hermigua

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 277 Carretera General, 38820 Hermigua, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,1 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Situated in Hermigua and only 1.1 km from Playa de Santa Catalina, Casa TeideMar features accommodation with mountain views, free WiFi and free private parking. With garden views, this accommodation offers a balcony. The holiday home features a solarium and a tour desk.

The holiday home with a terrace and sea views has 1 bedroom, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a microwave and a toaster, and 1 bathroom with a shower. Towels and bed linen are available in the holiday home. The property has an outdoor dining area.

In the warmer months, you can make use of the barbecue facilities and dine on the private patio.

Guests can relax in the garden at the property.

Parque Nacional de Garajonay is 18 km from the holiday home. La Gomera Airport is 36 km from the property.

Instal·lacions
Oblida't de fer les maletes i anar a una cafeteria per un dia de treball: et donem suport! Amb WiFi gratuïta, podràs quedar-te i relaxar-te sabent que mantenir-te connectat és totalment gratuït. El nostre jardí és el lloc perfecte per relaxar-se i passar una estona. Gaudeix d'un passeig tranquil o simplement relaxa't en la resplendor de la natura! Malauradament, els amics peluts no podran acompanyar-vos durant la vostra estada amb nosaltres. El nostre allotjament no accepta cap mascota. Relaxa't còmodament amb la nostra hospitalitat; Gaudeix d'una agradable tassa de te o cafè preparat directament a l'habitació! Et convidem a una estada confortable a un preu immillorable! El nostre allotjament et garanteix una increïble relació qualitat-preu i confort.

Hotels i allotjaments propers Casa Julietta (89 m), Villa Aloe (101 m), Lightbooking Hermigua vista al mar y al Teide (108 m), Casa El Balcón de La Punta (133 m), Casa Rural El Tabaibal (153 m), Finca Rural El Silbo - Casas Rurales (158 m), Viviendas Vacacionales Jardín La Punta (158 m), Casa Sol (169 m), Casa Luz (215 m), Banana Garden Suites (270 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Substàncies de neteja,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Accés privat,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Espai per relaxar-se,
  • Llit plegable,
  • Ferro de planxar,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Seient còmode,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Màquina de rentar roba,
  • Taula de treball,
  • Guardarroba,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Papereres -> Recipients per a residus
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Paper higiènic,
  • Gel de bany,
  • Lavabo / Pica,
  • Assecador / Assecador de cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Torradora -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Vistes a la muntanya majestuosa,
  • Vistes a un pati interior acollidor,
  • Balcó ampli,
  • Terrassa exterior,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a un monument històric,
  • Terrassa àmplia
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici,
  • Allotjament independent,
  • Habitatge adossat
Animació i serveis per a famílies
  • Llibres, DVD o música infantil,
  • Jocs de taula o trencaclosques
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Boasting a private entrance, this holiday home comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Guests will find a refrigerator, kitchenware, a microwave and a tea and coffee maker in the kitchen. The holiday home also includes a barbecue. Featuring a terrace with sea views, this holiday home also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 3 beds.

Opinions del Casa TeideMar

En triar Casa TeideMar, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa TeideMar

Els preus a l'hotel Casa TeideMar comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa TeideMar

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Activitats de pesca, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Terrassa per prendre el sol

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida ràpid, Tauler d'informació turística, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions per a famílies

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals

Distanciament físic Distanciament físic

Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Casa TeideMar Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Casa TeideMar

Entrada Casa TeideMar Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:00:00

Sortida Casa TeideMar Sortida

A partir de les 10:30:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 23 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Casa TeideMar Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa TeideMar a Hermigua

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Casa TeideMar?

Fes una ullada a Casa TeideMar en només uns clics! Tenim a punt les coordenades GPS, perquè puguis arribar fàcilment. - 28.178387,-17.186594

Hi ha internet gratuït a Casa TeideMar?

Allotja't a Casa TeideMar per gaudir d'una experiència a Internet sense problemes! La nostra propietat s'enorgulleix d'oferir WiFi gratuïta perquè puguis estar connectat durant la teva visita.

Hi ha aparcament gratuït a Casa TeideMar?

A Casa TeideMar pots estar tranquil sabent que aparcar és una cosa menys de la qual t'has de preocupar: és completament gratuït per a les persones que s'allotgen amb nosaltres!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Casa TeideMar?

Feu el registre d'entrada a Casa TeideMar comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb Casa TeideMar?

Un cop hagis fet una reserva a Casa TeideMar, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.

Ciutats atractives per als turistes a Espanya.