Puntuació a partir de 20 comentaris
La Casa Sunset ofereix una piscina exterior de temporada, un saló compartit i una terrassa. L'allotjament està situat a l'Escala i té WiFi gratuïta i vistes a la piscina. L'allotjament també disposa de piscina privada i aparcament privat gratuït.
La casa disposa de 4 habitacions, cuina amb forn i nevera, TV de pantalla plana, zona d'estar i 2 banys amb bidet. La casa inclou els llençols i les tovalloles.
A prop de la casa trobareu diversos llocs d'interès, com ara la platja de Riells, la platja del Salpatx i la cala del Bol Roig. L'aeroport més proper és el de Girona-Costa Brava, situat a 58 km de la Casa Sunset. L'allotjament ofereix un servei d'enllaç amb l'aeroport de pagament.
Hotels i allotjaments propers Casa Bosque del Mar (12 m), Canigo (28 m), ROSARIO (61 m), Wonderful house with a nice garden (88 m), Holiday Home Bon Retorn by Interhome (129 m), Casa Alexandra (129 m), Pinamar casa con piscina (131 m), Casa Cossis (140 m), Holiday Home La Masia by Interhome (146 m), Haus CRIS (174 m),
Gestionat per un particular
This holiday home's special feature is the private pool. Featuring a private entrance, this spacious holiday home also consists of 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a shower and a bidet. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-fitted kitchen. The holiday home also offers a barbecue. Boasting a terrace, this holiday home also provides a washing machine, a tea and coffee maker and a TV. The unit offers 6 beds.
En triar Casa Sunset, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Sunset comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Mascotes permeses
Zona de barbacoa
Piscina a l'aire lliure, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment
La informació sobre Internet no està disponible.
Parking information is not available.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00
Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.
S’admeten animals de companyia. Poden aplicar-se càrrecs addicionals.
Busques Casa Sunset? Només has d'introduir aquestes coordenades al teu GPS i t'hi arribarem en molt poc temps! - 42.105639,3.148598
Feu el registre d'entrada a Casa Sunset comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Sunset, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Hotel Al-Ándalus Peal, en Cazorla Comarca, 243-Fully Renovated-Puerto Banus Marbella Front Line Penthouse, Las Colinas Dreams Limonero 30, CariSan1 - 6 min to beach, modern, bright, CC8 III by ZANIS,
Més destinacions — Hotels a Lengefeld, Hotels a Shiwan, Hotels a Beirona, Hotels a Fete, Hotels a Poum,









