Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Casa Soleada, Capdepera

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Via del Bosc 82, 07589 Capdepera, Espanya Espanya - Veure al mapa
Tipus d'allotjament: Vil·la
Mostra preus
Breu descripció

Boasting air-conditioned accommodation with a private pool, mountain view and a patio, Casa Soleada is situated in Capdepera. The property is around 38 km from Natural Park S'Albufera de Mallorca, 44 km from Alcudia Old Town and 14 km from Pula Golf Course. Free WiFi is available throughout the property and Playa de Canyamel is 2.2 km away.

The villa features 3 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a TV with satellite channels, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views. The accommodation offers a fireplace.

Barbecue facilities are provided.

The Caves of Drach is 23 km from the villa. Palma de Mallorca Airport is 76 km from the property.

Instal·lacions
És un lloc ideal per allotjar-se si busques una habitació amb calefacció. Hi ha calefacció a totes les habitacions, de manera que estaràs més calent durant la teva estada. La allotjament Casa Soleada està encantada de proporcionar als hostes instal·lacions de barbacoa perquè puguin gaudir de grans activitats a l'aire lliure durant la seva estada amb nosaltres. La nostra còmoda ubicació facilita que els hostes puguin sortir i descobrir tot el que la natura els ofereix, i les nostres instal·lacions de barbacoa a l'establiment els permeten preparar un deliciós àpat directament al seu propi jardí. Esperem que els nostres hostes aprofitin aquesta instal·lació única i creïn records inoblidables durant la seva estada a les instal·lacions. Alguna vegada t'has allotjat en una instal·lació que oferia barbacoes? Si no és així, consulteu el lloc web per obtenir més informació sobre les instal·lacions. Tot i que ens encanten els amics peluts, malauradament no poden unir-se als nostres hostes al seu allotjament Casa Soleada. Esperem que vosaltres i la vostra família tingueu una estada agradable! Les nostres instal·lacions ofereixen la comoditat d'assecar-se els cabells en la comoditat i privacitat de la seva pròpia habitació! Esperem la vostra estada amb nosaltres!

Hotels i allotjaments propers Casa Soleada (11 m), Villa Polina (274 m), Villa Blanca (454 m), Villa Ventimar (519 m), Beach apartment Cala Torta pool & terrace Cañamel (1.51 km), Aptment 4A Sa Calobra with pool & terrace Canyamel (1.51 km), Sea apartment 1A with pool, 2 min canyamel beach (1.51 km), Sunny apartment 1B with balcony & pool in canyamel (1.51 km), Sea apartment 1C with pool in Canyamel beach (1.51 km), Sea view apartment 6E with pool in Cañamel beach (1.51 km),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la amb Vistes al MarDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la amb Vistes al Mar
Equipament de l'habitació
  • Climatització,
  • Accés privat,
  • Màquina assecadora,
  • Sistema de calefacció,
  • Màquina de rentar roba,
  • Estufa de llenya,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Taula de treball,
  • Tovalloles de piscina -> Tovalloles per a ús en piscina,
  • Piscina particular
Bany
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa / Cabina de dutxa
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Canals via satèl·lit
Menjar i begudes
  • Cafetera -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la muntanya majestuosa,
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Terrassa exterior,
  • Vistes a un monument històric
Animació i serveis per a famílies
  • Jocs de taula o trencaclosques

This villa features a private pool and a fireplace. Boasting a private entrance, this air-conditioned villa features a kitchen, 3 bedrooms and 2 bathrooms with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-equipped kitchen. The villa also comes with a barbecue. Featuring a terrace with sea views, this villa also features a washing machine and a TV with satellite channels. The unit has 3 beds.

Opinions del Casa Soleada

En triar Casa Soleada, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa Soleada

Els preus a l'hotel Casa Soleada comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa Soleada

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Transport Transport

Estacionament al carrer

Zones comunes Zones comunes

Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

Botiquín de primer auxili disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Casa Soleada Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del Casa Soleada

Entrada Casa Soleada Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Casa Soleada Sortida

Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 600.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
             
Formes de contacte Casa Soleada Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa Soleada a Capdepera

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques (GPS) d'Casa Soleada?

Acosta't a Casa Soleada en un tres i no res amb aquestes coordenades! - 39.642479,3.432503

Casa Soleada ofereix WiFi gratuïta?

Yes Casa Soleada ofereix internet gratuïta als seus hostes.

Oferiu aparcament gratuït a Casa Soleada per a tots els vostres hostes?

No t'has de preocupar de trobar aparcament durant la teva estada a la nostra propietat Casa Soleada: l'ofereixen de forma gratuïta!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Casa Soleada?

Feu el registre d'entrada a Casa Soleada comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com contactar amb Casa Soleada?

Un cop hagis fet una reserva a Casa Soleada, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.

Les tres principals destinacions turístiques més populars de Espanya són: