Puntuació a partir de 40 comentaris
Boasting air-conditioned accommodation with a pool with a view, mountain view and a patio, Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga is situated in Rincón de la Victoria. This recently renovated holiday home is located 1.1 km from Torre de Benagalbón Beach and 18 km from Gibralfaro Viewpoint. Featuring free WiFi throughout the property, the allergy-free holiday home has an open-air bath.
The spacious holiday home has 3 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a flat-screen TV with streaming services, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the pool views. For added privacy, the accommodation has a private entrance and soundproofing.
The area is popular for cycling and hiking, and bike hire is available at the holiday home. Kids pool is also available at Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga, while guests can also relax in the garden.
Malaga Park is 18 km from the accommodation, while Picasso Museum Málaga is 18 km away. Malaga Airport is 31 km from the property, and the property offers a paid airport shuttle service.
Hotels i allotjaments propers El Atico con Vistas al Mediterraneo parking y Piscina 6p (34 m), Atico vistas al Mar golf ,Piscina y parking albatros 2 (65 m), Añoreta Suites (268 m), Casita de la playa (514 m), La Posada del Bonsai (695 m), Villa con Piscina y vistas al mar (754 m), Apartamento con acceso directo a la playa (764 m), Paraíso del sol (781 m), Precioso Apartamento la Marina (819 m), VILLA DEL SOL Beach Premium 9PAX (837 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular
The pool with a view is a top feature of this holiday home. Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home comes with 1 living room, 3 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a bidet. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The spacious holiday home features a flat-screen TV with streaming services, a washing machine, soundproof walls, a tea and coffee maker as well as sea views. The unit has 4 beds.
En triar Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Immersió amb tub, Material de tennis, Platja, Recorreguts de bars, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Bany al aire libre, Àrea de poca profunditat, Piscina infantil, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Transport a l'aeroport, Servei de transport (cost addicional), Transport a l'aeroport (cost addicional), Estacionament al carrer, Tiquets de transport públic, Recollida a l'aeroport, Transport a l'aeroport, Servei de transport
Tauler d'informació turística, Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Sensors de fum
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 00:00:00
A partir de les 06:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 600.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Acosta't directament a l'objecte Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga amb aquestes coordenades! Troba'l de forma ràpida, fàcil i lliure d'estrès. - 36.718171,-4.245181
Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga fa malbé els seus hostes amb Internet gratuït, cosa que els permet mantenir-se connectats durant la seva estada aquí.
Prepareu-vos per a un recorregut fàcil: el nostre establiment ofereix aparcament gratuït per als clients.
Feu el registre d'entrada a Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Sol & Mar, Rincon de la Victoria, Malaga, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Neptuno Luxury Apartment Rincón de la Victoria, COMFORTABLE, CLOSE TO THE BEACH, POOL, NEW, PADDLE Rincón de la Victoria, PLAYA RINCON De LA VICTORIA Rincón de la Victoria, WintowinRentals Dream Apartment next to the beach Rincón de la Victoria, Estudio Rincon de la Victoria ( Malaga) Rincón de la Victoria,









