Casa Rosa 2, Valle de Abdalagís

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle Damas 2, 29240 Valle de Abdalagís, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,8 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Casa Rosa 2 is set in Valle de Abdalagís. The property features city views. Free WiFi is included throughout the property.

The 1-bedroom apartment is fitted with a living room with a flat-screen TV with cable channels, a fully equipped kitchen with an oven and a microwave, and 1 bathroom with a hair dryer. Towels and bed linen are featured in the apartment. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Malaga Airport is 48 km away.

Instal·lacions
Les claus són la forma estàndard d'entrar a una habitació de la nostra Apartament. La Apartament Casa Rosa 2 és el seu refugi segur. Ens preocupem per la seguretat i el benestar dels nostres hostes, perquè amb nosaltres puguis relaxar-te en pau sense por! El nostre allotjament Casa Rosa 2 proporciona una còmoda recollida d'escombraries per mantenir l'ordre al vostre apartament. Deixa de buscar i comença a estalviar! Reserva el teu allotjament amb nosaltres per obtenir els millors preus.

Hotels i allotjaments propers Casaenmedio (10 m), Casa Rosa1 (12 m), Apartamento El EnTorno (57 m), Vistas del Valle (62 m), Casa de la abuela Tere Caminito del Rey, Valle de Abdalajís, Málaga (75 m), Casa Angelita Caminito del Rey, Dúplex con terraza en el centro de Andalucía (89 m), CASA ANGELITA Caminito del Rey, Apartamento con cocina en el centro de Andalucía (89 m), Casa Frasquita del Pan - Caminito del Rey (90 m), Atroe Apartment (93 m), Patio de Los Barberos 2 (95 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Ferro de planxar,
  • Taula de treball,
  • Guardarroba,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Climatització,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Seient còmode,
  • Perxa per a vestits,
  • Sistema de calefacció,
  • Accés privat,
  • Màquina de rentar roba,
  • Substàncies de neteja,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Llit plegable
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Gel de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Paper higiènic,
  • Xampú per a cabells,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Canals de televisió per cable,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Torradora -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent,
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Featuring a private entrance, this air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, an oven and a microwave. The apartment offers a washing machine, a tea and coffee maker, a wardrobe, a flat-screen TV with cable channels, as well as city views. The unit offers 2 beds.

Opinions del Casa Rosa 2

En triar Casa Rosa 2, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa Rosa 2

Els preus a l'hotel Casa Rosa 2 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa Rosa 2

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes, Es proporcionen mascaretes per als hostes

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Casa Rosa 2 Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Casa Rosa 2

Entrada Casa Rosa 2 Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Casa Rosa 2 Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Casa Rosa 2 Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa Rosa 2 a Valle de Abdalagís

 
Preguntes més freqüents
Em podries donar les coordenades geogràfiques d'Casa Rosa 2?

No hi ha res com una bona caça! Segueix les coordenades per trobar Casa Rosa 2 descobreix el que t'espera. - 36.931916,-4.682405

Casa Rosa 2 disposa de Wi-Fi gratuïta?

És un gran dia per als hostes de Casa Rosa 2! Gaudeix d'internet gratuïta durant la teva estada - sense cap restricció.

A quina hora poden entrar i sortir d'Casa Rosa 2?

Feu el registre d'entrada a Casa Rosa 2 comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quina és la millor manera de contactar amb Casa Rosa 2?

Un cop hagis fet una reserva a Casa Rosa 2, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.