Casa Pomelia, Castellammare del Golfo

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Contrada Intavolata, 7, 91014 Castellammare del Golfo, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
9,7 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Located in Castellammare del Golfo and only 1.6 km from Lido Zanzibar Beach, Casa Pomelia provides accommodation with mountain views, free WiFi and free private parking. This apartment features air-conditioned accommodation with a balcony. The property is non-smoking and is situated 20 km from Segesta.

The spacious apartment is equipped with 2 bedrooms, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views. A private entrance leads guests into the apartment, where they can enjoy some fruits and chocolates or cookies. The property has an outdoor dining area.

Guests can relax in the garden at the property.

Segestan Termal Baths is 7 km from the apartment, while Grotta Mangiapane is 30 km away. Falcone-Borsellino Airport is 45 km from the property.

Instal·lacions
Fumar no només no és saludable, sinó que també té un impacte negatiu en les persones que t'envolten. L'establiment és completament per a no fumadors per garantir als nostres hostes un ambient saludable i confortable. El WiFi està activat i t'espera a totes les habitacions. El podreu utilitzar tan bon punt els peus toquin el terra, així que deixeu de preocupar-vos pel que va passar a la feina o a l'escola. Allarga la teva estada a les nostres instal·lacions amb la comoditat d'un assecador de cabell! Les nostres habitacions estan preparades perquè llueixis i et sentis millor. Descansa de l'estrès i relaxa't als nostres còmodes apartaments: és la manera perfecta de recarregar les piles!

Hotels i allotjaments propers Villa Oasi del Relax Flavianna (48 m), B&B Pelagos (125 m), Fronte Mare (204 m), Kòre rooms (242 m), Villa Thalia (349 m), Blunda Holiday Home (353 m), COCCIU D’AMURI (374 m), Villa Azzurra a pochi passi dal mare (427 m), BLU OLTREMARE 50 mt Spiaggia Playa (447 m), Appartamento Gemma D'oro (494 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Ferro de planxar,
  • Sistema de calefacció,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Seient còmode,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Guardarroba,
  • Llit plegable,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Substàncies de neteja,
  • Accés privat,
  • Climatització,
  • Ventilador elèctric,
  • Espai per relaxar-se,
  • Màquina de rentar roba,
  • Taula de treball,
  • Perxa per a vestits
Bany
  • Xampú per a cabells,
  • Gel de bany,
  • Bidet de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Lavabo / Pica,
  • Paper higiènic,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Fruita / Fruit fresc,
  • Nevera -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Xocolata o galetes / Dolços,
  • Fogons -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Accés amb clau electrònica,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a un pati interior acollidor,
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes a la muntanya majestuosa,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Balcó ampli,
  • Vistes al mar Mediterrani
Disposició
  • Ventana
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici,
  • Allotjament independent,
  • Habitatge adossat

Featuring a private entrance, this spacious apartment also is comprised of 2 bedrooms, a seating area and 1 bathroom with a bath or a shower and a bidet. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the well-equipped kitchen. The apartment also has a barbecue. The air-conditioned apartment offers a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a dining area as well as sea views. The unit offers 4 beds.

Opinions del Casa Pomelia

En triar Casa Pomelia, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa Pomelia

Els preus a l'hotel Casa Pomelia comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa Pomelia

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa, Assortiment de fruites

Piscines i benestar Piscines i benestar

Terrassa per prendre el sol, Ombrel·les

Transport Transport

Estacionament en un pàrquing

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Casa Pomelia Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Garatge disponible.

Condicions del Casa Pomelia

Entrada Casa Pomelia Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Casa Pomelia Sortida

A partir de les 09:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 0 anys paguen 10.00 EUR per nit amb llit addicional. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
       
Formes de contacte Casa Pomelia Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa Pomelia a Castellammare del Golfo

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades de latitud i longitud d'Casa Pomelia?

Busques Casa Pomelia? Marqueu la seva ubicació al GPS mitjançant aquestes coordenades i hi sereu més ràpidament que els llamps. - 38.018872,12.896085

Casa Pomelia té WiFi gratuïta?

Casa Pomelia sap l'important que és mantenir-se en contacte, per això proporciona accés gratuït a Internet a tots els seus hostes, sense cap restricció.

Casa Pomelia ofereix aparcament gratuït per a tots els seus hostes?

Per a tots els viatgers de carretera, no busquis més - aquesta propietat té els seus problemes d'aparcament solucionats oferint places gratuïtes als seus hostes!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Casa Pomelia?

Feu el registre d'entrada a Casa Pomelia comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Casa Pomelia?

Un cop hagis fet una reserva a Casa Pomelia, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.