Puntuació a partir de 53 comentaris
Located in Acqui Terme in a historic building, Casa Pisterna provides accommodation with free WiFi and a garden. The accommodation features private check-in and check-out and bicycle parking for guests.
The air-conditioned apartment consists of 1 bedroom, a living room, a fully equipped kitchen with a dishwasher and a kettle, and 1 bathroom with a bidet and slippers. Towels and bed linen are featured in the apartment. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
Genoa Cristoforo Colombo Airport is 61 km away.
Hotels i allotjaments propers Monolocale San Guido (41 m), IlBuenRetiro AcquiTerme Piemonte (69 m), Saint Mary Magdalene (105 m), La Loggia su Acqui. Centro, wi-fi, aria condizionata, ascensore (120 m), City Apartment Acqui Terme (123 m), Elegant Boutique Apartment alloggio Via Nizza (154 m), Hotel La Meridiana (207 m), Appartamento Lana zona terme Centro e vicino a Villa Igea (390 m), Duplex a 400m dalla bollente (465 m), Hotel Ariston (479 m),
Please note that this property cannot issue invoices, only fiscal receipts.Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
Featuring a private entrance, this air-conditioned apartment comprises 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a bidet. The well-equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. This apartment has a washing machine, a tea and coffee maker, flat-screen TV, as well as chocolate for guests. The unit offers 2 beds.
En triar Casa Pisterna, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Pisterna comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Registre d'entrada i sortida privat
Jardí botànic
Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Parking information is not available.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 22:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 09:30:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 6 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 250.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Amb uns simples clics podràs localitzar l'objecte Casa Pisterna. Només cal que introduïu les seves coordenades a l'aplicació de mapes: esteu de camí al lloc en un obrir i tancar d'ulls. - 44.675742,8.472034
Casa Pisterna té una delícia especial per als seus hostes: Internet gratuït! Així que no et preocupis per superar els teus límits de dades durant la teva estada!
Feu el registre d'entrada a Casa Pisterna comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 09:30:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Pisterna, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Itàlia — Hotel Record, Casa vacanze a Rubbianello, Marmore Charming House, Montemarcoli, Amuka B&B,
Més destinacions — Hotels a Kampong Kiulap, Hotels a Söderudden, Hotels a Redang Island, Hotels a Hargeisa, Hotels a Kadoma,









