Puntuació a partir de 16 comentaris
Situated 35 km from Novo Sancti Petri Golf, 23 km from Benalup Golf & Country Club and 25 km from Club de Golf Campano, Casa Pinto features accommodation set in Vejer de la Frontera. Boasting a lift, this property also provides guests with a children's playground. The apartment also offers facilities for disabled guests.
The spacious apartment has 3 bedrooms, 1 bathroom, bed linen, towels, a TV, a fully equipped kitchen, and a terrace with quiet street views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
Guests at the apartment will be able to enjoy activities in and around Vejer de la Frontera, like golfing, cycling and hiking.
Jerez Airport is 78 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Molinero (19 m), Apartamento Rubire (44 m), Los Balcones del Molinero (51 m), Hornito vejer (58 m), Reina's (68 m), Hornito Vejer Pueblo (68 m), El Arriate de Vejer (70 m), Apartamento Eleme I (83 m), La Azotea-Califa Casas Vejer (84 m), El Magnolio (84 m),
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Boasting 3 bedrooms and 1 bathroom with a shower, this spacious apartment has a well-fitted kitchen and a terrace. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. The apartment features a TV, a washing machine, a private entrance, a coffee machine as well as a quiet street view. The unit offers 4 beds.
En triar Casa Pinto, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Pinto comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït
Camp de golf (menys de 3 km), Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Platja
Estacionament al carrer
Mobiliari d'exterior confortable
Àrea de jocs per a nens
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés per a cadires de rodes
L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 21:00:00
Fins a les 12:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 25 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 150.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.
No s'admeten mascotes.
Fes una ullada a Casa Pinto en només uns clics! Tenim a punt les coordenades GPS, perquè puguis arribar fàcilment. - 36.251172,-5.967934
A Casa Pinto pots estar tranquil sabent que aparcar és una cosa menys de la qual t'has de preocupar: és completament gratuït per a les persones que s'allotgen amb nosaltres!
Feu el registre d'entrada a Casa Pinto comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Pinto, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Nautic 1-2, Villa Casa Dalí, Modern and bright- 1Bd 1 Bth furnished- Sol in downtown area, Los tres robles, Es Rafal Perfectfinca,
Més destinacions — Hotels a Tafuna, Hotels a Djéno, Hotels a Imlil, Hotels a Heeg, Hotels a Balibo,









