Fabulós
8,6 /10

Puntuació a partir de 11 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Casa Oleandro, Torre del Pozzo, S'archittu Cuglieri

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Via della Pineta, 3, 09073 S'archittu Cuglieri, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
8,6 /10
Fabulós
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Offering a garden and sea view, Casa Oleandro, Torre del Pozzo is located in S'archittu Cuglieri, 200 metres from Spiaggia della Balena and 23 km from Capo Mannu Beach. This property offers access to a terrace and free private parking. Tharros Archaeological Site is 32 km from the holiday home.

The 1-bedroom holiday home is equipped with a living room with a flat-screen TV, a fully equipped kitchen and 1 bathroom. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Alghero Airport is 91 km away.

Instal·lacions
El nostre Casa o xalet és ideal per a famílies de totes les mides, oferint àmplies habitacions familiars totalment equipades amb comoditats que faran que la seva estada sigui inoblidable. En els nostres allotjaments, el més important és protegir la salut i la seguretat de totes les persones que s'allotgen amb nosaltres. Per això fem tot el possible per desinfectar a fons totes les habitacions entre estades. Si ets propietari d'una mascota i viatges amb la teva mascota, pot ser bastant difícil fer el check-in a l'establiment. A última hora, podeu trobar un allotjament que no només admet mascotes, sinó que també és assequible. El nostre allotjament ofereix un acollidor sofà per a més comoditat i comoditat! La Casa o xalet és un lloc fantàstic per allotjar-se. Ja pots reservar el teu allotjament online i triar la teva habitació preferida.

Hotels i allotjaments propers Villa Manuela sul mare (20 m), Villa Maria Chiara (26 m), Appartamento in villa con vista mare (127 m), Casa MedeFaby (171 m), Appartamento da Valentino (227 m), Casa dell'Artista (258 m), Il Balenottero (305 m), CAELIA - Appartamento con 3 camere matrimoniali con bagni interni (305 m), Sardinianworld - Josto Panoramic House (357 m), La Rosa dei Venti-Villa Angela Panoramic (415 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Màquina de rentar roba,
  • Tela mosquitera,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Guardarroba,
  • Seient còmode,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Accés privat,
  • Substàncies de neteja,
  • Ventilador elèctric,
  • Espai per relaxar-se
Bany
  • Bany privat / Bany en suite
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Cuina -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Vistes al jardí verd,
  • Terrassa àmplia
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons,
  • Adaptat per a persones amb discapacitat auditiva,
  • Tot l'allotjament és accessible amb cadira de rodes sense barreres arquitectòniques,
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Habitatge adossat,
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum

Featuring 1 bedroom and 1 bathroom, this holiday home offers a living room and terrace where you can relax. The holiday home's kitchen is available for cooking and storing food. The holiday home provides a flat-screen TV, a washing machine, a private entrance, a seating area as well as sea views. The unit has 3 beds.

Opinions del Casa Oleandro, Torre del Pozzo

En triar Casa Oleandro, Torre del Pozzo, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa Oleandro, Torre del Pozzo

Els preus a l'hotel Casa Oleandro, Torre del Pozzo comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa Oleandro, Torre del Pozzo

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Activitats Activitats

Platja

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, L'establiment proporciona termòmetres als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing Casa Oleandro, Torre del Pozzo Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Casa Oleandro, Torre del Pozzo

Entrada Casa Oleandro, Torre del Pozzo Entrada

A partir de les 15:00:00

Sortida Casa Oleandro, Torre del Pozzo Sortida

Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte Casa Oleandro, Torre del Pozzo Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa Oleandro, Torre del Pozzo a S'archittu Cuglieri

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Casa Oleandro, Torre del Pozzo?

Necessiteu trobar ràpidament Casa Oleandro, Torre del Pozzo? No et preocupis: introdueix aquestes coordenades i hi seràs! - 40.085468,8.491712

Hi ha aparcament gratuït disponible per a tots els clients d'Casa Oleandro, Torre del Pozzo?

La bona notícia és que ofereixen aparcament gratuït!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Casa Oleandro, Torre del Pozzo?

Feu el registre d'entrada a Casa Oleandro, Torre del Pozzo comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb Casa Oleandro, Torre del Pozzo?

Un cop hagis fet una reserva a Casa Oleandro, Torre del Pozzo, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.