Molt bé
8,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Casa Guia, Villasimius

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Via Madrid, 7, 09049 Villasimius, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
8,0 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Set in Villasimius in the Sardinia region, Casa Guia features a terrace. Free WiFi is included throughout the property.

The air-conditioned apartment consists of 1 bedroom, a living room, a fully equipped kitchenette with an oven and a coffee machine, and 1 bathroom with a bidet and a hair dryer. Towels and bed linen are featured in the apartment. The property has an outdoor dining area.

Cagliari Elmas Airport is 66 km away, and the property offers a paid airport shuttle service.

Instal·lacions
L'establiment ofereix Wi-Fi a tot l'establiment, perquè puguis estar en contacte amb els teus empresaris. Amb accés a Internet d'alta velocitat, sabem que els nostres hostes podran estar connectats i gaudir del seu temps aquí en aquesta encantadora allotjament. La nostra instal·lació ofereix opcions cashless per als nostres clients. Ho sentim, però no podem acceptar amics de quatre potes al nostre Apartament Casa Guia. Entenem que això pot ser difícil per al vostre pelut, però si us plau, trobeu un lloc segur per a ell durant la vostra estada amb nosaltres. Els nostres banys estan equipats amb luxoses dutxes. Si us plau, gaudeix d'un bany terapèutic amb total comoditat i privacitat! Reservi avui la seva estada a la nostra Apartament i gaudeixi dels molts avantatges que comporta. Tenim comentaris increïbles dels clients satisfets que van reservar les seves habitacions directament en aquest lloc. Comproveu on a la vista del mapa podeu veure més informació sobre la ubicació i els detalls de la valoració dels clients.

Hotels i allotjaments propers Apartment Casa Vacanze Di Manu by Interhome (4 m), Villa al mare holiday house (10 m), Villasimius grazioso bilocale (22 m), Sa Prenda (27 m), Casa Oleandro (37 m), Casa Nida (39 m), Sunny garden house (40 m), Azzurra (56 m), Casa Gisella Villasimius (57 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Guardarroba,
  • Climatització,
  • Espai per relaxar-se,
  • Ferro de planxar,
  • Material per planxar,
  • Seient còmode,
  • Màquina de rentar roba,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Papereres -> Recipients per a residus
Bany
  • Xampú per a cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica,
  • Bidet de bany,
  • Gel de bany,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Nevera -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis

This air-conditioned apartment features 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower. The fully equipped kitchenette has a stovetop, a refrigerator, an oven and a toaster. Boasting a terrace, this apartment also features a washing machine, a tea and coffee maker and a flat-screen TV. The unit has 1 bed.

Opinions del Casa Guia

En triar Casa Guia, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa Guia

Els preus a l'hotel Casa Guia comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa Guia

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Transport Transport

Transport a l'aeroport, Servei de transport (cost addicional), Transport a l'aeroport (cost addicional), Estacionament al carrer, Recollida a l'aeroport, Transport a l'aeroport, Servei de transport

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Verificació de la condició de salut dels hostes, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Casa Guia Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del Casa Guia

Entrada Casa Guia Entrada

A partir de les 15:00:00

Sortida Casa Guia Sortida

Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys paguen 35.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 150.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Casa Guia Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa Guia a Villasimius

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques d'Casa Guia?

Utilitzeu aquestes coordenades per trobar ràpidament el vostre camí cap a l'objecte Casa Guia. Tant si sou locals com si sou de fora de la ciutat, això us farà arribar-hi en un tres i no res. - 39.143765,9.513698

Casa Guia té accés gratuït a Internet?

Casa Guia va un pas més enllà proporcionant als seus hostes accés gratuït a Internet, perquè pugueu estar connectat durant el vostre viatge.

Els clients poden aparcar gratis a Casa Guia?

Gaudeix de la comoditat d'aparcament gratuït durant la teva estada a les nostres instal·lacions! Deixa el cotxe en un lloc segur i gaudeix de tot el que aquest lloc t'ofereix.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Casa Guia?

Feu el registre d'entrada a Casa Guia comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Casa Guia?

Un cop hagis fet una reserva a Casa Guia, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.

Què et semblen aquestes destinacions?