Puntuació a partir de 9 comentaris
La Casa Eucaliptus està situada a l'Eucaliptus, a 50 m de la platja de l'Eucaliptus. L'allotjament es troba davant de la platja i té saló compartit, jardí, zona de barbacoa i WiFi gratuïta. També hi ha una cuina compartida. La platja del Trabucador és a 2,1 km.
Aquesta casa de 3 habitacions inclou un bany, llençols, tovalloles, TV de pantalla plana amb canals per satèl·lit, zona de menjador, cuina totalment equipada i terrassa amb vistes al jardí. A més, es proporcionen tovalloles i llençols per un suplement.
Als voltants es pot pescar.
La platja del Serrallo és a 2,6 km de la casa. L'aeroport més proper és el de Reus, ubicat a 87 km de la Casa Eucaliptus.
Hotels i allotjaments propers Brisa del Delta & Pool (70 m), DELTAEBRO PISCINA (85 m), Apartamento Eucaliptus A - Delta del Ebro (95 m), Apartaments Marinera (95 m), LA PAU DEL DELTA (119 m), Villa Imma by Interhome (135 m), Delta de l'Ebre, Apartment in Eucaliptus (138 m), Apartament Sara (140 m), CAL GARRETA (156 m), Rincón en la playa by Rinconesmediterraneos (158 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Guests will have a special experience as this holiday home provides a fireplace. This spacious holiday home is comprised of 1 living room, 3 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-fitted kitchen. The holiday home also has a barbecue. The holiday home offers a flat-screen TV with streaming services, a washing machine, a private entrance, soundproof walls as well as sea views. The unit offers 4 beds.
En triar Casa Eucaliptus, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Eucaliptus comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment
Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Terrassa per prendre el sol, Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Situat a primera línia de platja, Piscina sense limits, Piscina de sal, Gandules o hamaques, Piscina d'immersió
Estacionament al carrer, Estació de càrrega per a cotxes elèctrics
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Cuina comunitària, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules
Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament al carrer disponible. Estació de càrrega de vehicles elèctrics disponible.
A partir de les 18:00:00 Fins a les 20:00:00
A partir de les 10:00:00 Fins a les 10:30:00
Els nens a partir de 0 anys s’allotgen gratuïtament amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
S’admeten animals de companyia. Poden aplicar-se càrrecs addicionals.
L'accés a Casa Eucaliptus mai ha estat tan fàcil. Amb aquestes coordenades podràs determinar de forma ràpida i precisa la seva ubicació! - 40.658142,0.785498
Els clients de Casa Eucaliptus poden dormir tranquils sabent que tenen Internet gratuïta durant la seva estada amb nosaltres!
Allotja't a Casa Eucaliptus i ni tan sols t'hauràs de preocupar per l'aparcament: es proporciona de forma gratuïta! Confort inigualable per a la seva propera estada.
Feu el registre d'entrada a Casa Eucaliptus comença a 18:00:00 i la sortida és abans de 10:30:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Eucaliptus, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Casa&Spa Don Gonzalo, Casa Clementina, Dúplex a Age amb piscina, Apartment La Loma with Garage,Pool and Lift, Villa Mar,
Més destinacions — Hotels a Lyutibrod, Hotels a Rolletown, Hotels a Cotton Tree, Hotels a Bulboaca, Hotels a Pamplemousses,









