CASA_ESTRELA, Angra dos Reis

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 73 Rua Honório Lima, 23900-211 Angra dos Reis, Brasil Brasil - Veure al mapa
8,9 /10
Fabulós
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Located in Angra dos Reis, 1.3 km from Praia do Colégio Naval and 600 metres from Angra dos Reis Port, CASA_ESTRELA provides accommodation with amenities such as free WiFi and a flat-screen TV. This holiday home provides accommodation with a balcony. Santa Luzia Pier is 500 metres from the holiday home and Culture House is 400 metres away.

The air-conditioned holiday home consists of 2 bedrooms, a living room, a fully equipped kitchen with an oven and a coffee machine, and 1 bathroom with a shower and a hair dryer. Towels and bed linen are provided in the holiday home.

Bus Central Station is 2.4 km from the holiday home, while Jair Carneiro Toscano de Brito Stadium is 3 km away. Rio de Janeiro/Galeao International Airport is 150 km from the property.

Instal·lacions
Els clients poden gaudir de la comoditat moderna gràcies a l'aire condicionat a totes les habitacions. Bat la calor i relaxa't durant la teva estada al nostre allotjament CASA_ESTRELA! Ara pots connectar-te al món digital des de qualsevol lloc de casa teva gràcies a la nostra xarxa WI-FI! Gaudeix d'accés a Internet d'alta velocitat i estigues connectat en tot moment. Al nostre local hi ha tots els articles de cuina que necessites per preparar un deliciós menjar. Des d'espàtules fins a culleres de mesura, és com casa teva fora de casa! Reservi avui la seva estada a la Casa o xalet CASA_ESTRELA i gaudeixi d'unes vacances inoblidables.

Hotels i allotjaments propers Casa aconchegante 2 qtos Centro de Angra dos Reis (4 m), Hotel Pousada AngraAntiga (95 m), Hostel365 (153 m), Family home in the center of Angra dos Reis (249 m), Luxo e sofisticação no Costabella Marina e Resort (315 m), Casa com 1 quarto e 2 camas (315 m), Apartamento (315 m), JS turismo imobiliário (315 m), Pousada Cabanas Paraiso (315 m), Angra dos Reis - Porto Caieira, RJ (316 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Guardarroba,
  • Perxa per a vestits,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Màquina assecadora,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Ferro de planxar,
  • Seient còmode,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Substàncies de neteja,
  • Material per planxar,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Climatització,
  • Ventilador elèctric,
  • Prensa de pantalons
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Gel de bany,
  • Paper higiènic,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Dispositiu WiFi portàtil,
  • Canals de televisió per cable,
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Torradora -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Taula de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany,
  • Calaixeres
Vistes i exteriors
  • Balcó ampli
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament és accessible amb cadira de rodes sense barreres arquitectòniques
Característiques de l'edifici
  • Habitatge adossat
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

This air-conditioned holiday home comprises 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower. Meals can be prepared in the well-fitted kitchen, which comes with a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. This holiday home includes a dining area, a flat-screen TV with cable channels a tea and coffee maker and a balcony. The unit offers 4 beds.

Opinions del CASA_ESTRELA

En triar CASA_ESTRELA, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel CASA_ESTRELA

Els preus a l'hotel CASA_ESTRELA comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del CASA_ESTRELA

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Aire condicionat disponible

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing CASA_ESTRELA Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del CASA_ESTRELA

Entrada CASA_ESTRELA Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 17:00:00

Sortida CASA_ESTRELA Sortida

A partir de les 07:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte CASA_ESTRELA Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de CASA_ESTRELA a Angra dos Reis

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques d'CASA_ESTRELA?

Necessiteu trobar CASA_ESTRELA en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - -23.009066,-44.320522

CASA_ESTRELA ofereix WiFi gratuïta als seus clients?

CASA_ESTRELA sap el que és important per als seus hostes, per això proporciona accés gratuït a Internet. Mantingueu-vos connectats durant la vostra estada i aprofiteu-ho al màxim.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de CASA_ESTRELA?

Feu el registre d'entrada a CASA_ESTRELA comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb CASA_ESTRELA?

Un cop hagis fet una reserva a CASA_ESTRELA, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.