Puntuació a partir de 16 comentaris
Boasting air-conditioned accommodation with a terrace, Casa Emigrantes is set in Montejaque. Guests staying at this holiday home have access to a balcony. The property is non-smoking and is situated 18 km from Plaza de Espana Ronda.
The spacious holiday home is composed of 4 bedrooms, a living room, a fully equipped kitchen, and 3 bathrooms. A flat-screen TV is offered.
Iglesia de Santa María la Mayor is 18 km from the holiday home, while Cueva del Gato is 6.5 km from the property. Malaga Airport is 102 km away.
Hotels i allotjaments propers Casa rural Sabina (9 m), Magnífica casa con piscina privada (29 m), Casa Muñecas (29 m), Casa La Fuente (40 m), Casa La Aduana (41 m), Casa del Portillete (72 m), Casa La Aldaba (82 m), Posada del Fresno (107 m), 2 Bedroom Beautiful Home In Montejaque (107 m), EL MIRADOR (120 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Boasting 4 bedrooms and 3 bathrooms, this spacious holiday home has a living room and terrace where you can relax. The holiday home's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a balcony, this holiday home also offers air conditioning, a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 5 beds.
En triar Casa Emigrantes, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Emigrantes comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica, Accés amb targeta magnètica
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Accés a especialistes de la salut
Pagament sense diners en efectiu disponible
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
La informació sobre Internet no està disponible.
Parking information is not available.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 23:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Busques Casa Emigrantes? Gràcies a aquestes coordenades el trobaràs en molt poc temps! - 36.735523,-5.251366
Feu el registre d'entrada a Casa Emigrantes comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Emigrantes, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









