Puntuació a partir de 75 comentaris
Featuring a garden, private pool and pool views, Casa do Sossego is set in Igrejinha. Both free WiFi and parking on-site are available at the holiday home free of charge. The property is non-smoking and is located 18 km from Cathedral of Evora Se.
This holiday home includes 3 bedrooms, a living room and a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dining area, and 1 bathroom with a bidet and a washing machine. Towels and bed linen are featured in the holiday home. There is also a seating area and a fireplace.
Roman Temple of Evora is 18 km from Casa do Sossego, while Chapel of Bones is 20 km away.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This holiday home boasts a private pool and a fireplace. Featuring a private entrance, this holiday home is comprised of 1 living room, 3 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and a bidet. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the well-equipped kitchen. The holiday home also has a barbecue. The holiday home features tiled floors, a seating area with a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker as well as garden views. The unit offers 3 beds.
En triar Casa do Sossego, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa do Sossego comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Piscina de sal, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 20:00:00
Fins a les 11:00:00
Els nens a partir de 12 anys paguen 20.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 4 anys paguen 20.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
L'objecte Casa do Sossego és fàcil de trobar: només cal que introduïu aquestes coordenades i esteu al lloc correcte. - 38.710449,-7.896415
Casa do Sossego no només ofereix una estada fantàstica, sinó que també us regala Internet gratuïta. Només cal pensar en tota la diversió i l'exploració en línia que pot estar esperant.
Per a aquells que busquen un lloc on allotjar-se i aparcar el cotxe, no busquis més! Casa do Sossego ofereix aparcament gratuït: això és una cosa menys de la qual preocupar-se a mesura que us embarqueu en la vostra propera aventura.
Feu el registre d'entrada a Casa do Sossego comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa do Sossego, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Portugal — Holiday Inn Express Porto City Centre by IHG, ORM Batalha Apartments, Villa Tess by Villa Plus, Villa dos Netos, GuestReady - Bright studio near Money Museum,
Més destinacions — Hotels a Gilette, Hotels a Hüttengraben, Hotels a Nyane, Hotels a Limbe,









