Puntuació a partir de 92 comentaris
Featuring barbecue facilities, Casa Clemente I provides accommodation in La Hiruela. The holiday home features a terrace, a 24-hour front desk, and free WiFi is available throughout the property.
The spacious holiday home has 2 separate bedrooms, 2 bathrooms, a fully equipped kitchen with a dining area and microwave, and a living room with a flat-screen TV. Towels and bed linen are available in the holiday home. There is also a seating area and a fireplace.
Adolfo Suarez Madrid-Barajas Airport is 90 km from the property.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
This holiday home provides a fireplace. This spacious holiday home comprises 1 living room, 2 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath or a shower and a hairdryer. Guests will find a refrigerator, kitchenware and a microwave in the kitchen. The holiday home also provides guests with a barbecue. This holiday home features a washing machine, a coffee machine, a flat-screen TV and a terrace. The unit offers 4 beds.
En triar Casa Clemente I, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Casa Clemente I comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment
Rutes de senderisme
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Estacionament al carrer
Recepció oberta 24 hores, Opció de factura
Terrassa amb vistes
No es permet fumar en tot l'establiment
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 00:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Aconsegueix les coordenades de l'objecte Casa Clemente I i arriba-hi en un tres i no res! Ja no cal buscar tediosament. - 41.078113,-3.455394
Casa Clemente I té una gran oferta per als seus hostes: accés gratuït a Internet. Ja no us haureu de preocupar dels càrrecs addicionals de dades durant el viatge. Ara podeu mantenir-vos connectats i explorar llocs web lliurement.
Gaudeix d'un aparcament sense estrès durant la teva estada a la nostra propietat, tot gràcies a nosaltres!
Feu el registre d'entrada a Casa Clemente I comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Casa Clemente I, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Villa Tomeu Seguinot by Sealand Villas, Apartment Residencial Jazmines by Interhome, Apt céntrico con vistas y piscinas, Apartamento Dorna - Malpica, En el campo de Tallante,
Més destinacions — Hotels a Hellifield, Hotels a Cidade Velha, Hotels a Djava, Hotels a Padrud, Hotels a Beloi,


