Puntuació Comentaris
Located in Canillas de Aceituno, the recently renovated CASA CLARA features accommodation 46 km from Gibralfaro Viewpoint and 46 km from Malaga Park. This holiday home features a private pool, a garden, barbecue facilities, free WiFi and free private parking. The holiday home has a picnic area and a hot tub.
The holiday home comes with 3 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a flat-screen TV with streaming services, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with mountain views. Guests can take in the ambience of the surroundings from an outdoor dining area or keep themselves warm by the fireplace on colder days. This holiday home is allergy-free and non-smoking.
For guests with children, the holiday home provides an indoor play area, outdoor play equipment and a baby safety gate.
Picasso Museum Málaga is 47 km from CASA CLARA, while Malaga Cathedral is 47 km away. Malaga Airport is 59 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Casa Rural El Tesillo (491 m), Casa Olivia (1.00 km), Casa lucía (1.12 km), Casa Wils (1.42 km), Casa de Pilares (1.47 km), Casita T (1.65 km), Guesthouse Un Poco Mas (1.77 km), Casa Ladera (2.12 km), Casa el Refugio Stilte Comfort Natuur Uniek (2.16 km), Casa Estrella (2.16 km),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
This luxurious holiday home features a pool with a view, a hot tub and a spa bath. Featuring a private entrance, this air-conditioned holiday home consists of 1 living room, 3 separate bedrooms and 2 bathrooms with a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the well-equipped kitchen. The holiday home also offers a barbecue. Boasting a terrace with garden views, this holiday home also provides a washing machine and a flat-screen TV with streaming services. The unit offers 4 beds.
En triar CASA CLARA, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel CASA CLARA comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Joc de dards
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Banyera d'aigua calenta / Jacuzzi, Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Jocs inflables per a la piscina, Piscina amb panoràmica, Piscina de sal, Àrea de poca profunditat, Gandules o hamaques, Ombrel·les, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules
Àrea de jocs per a nens, Jocs de taula o trencaclosques, Espai de jocs interiors, Àrea de jocs exteriors per a nens, Baranes de protecció per a nens
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 17:00:00 Fins a les 22:00:00
A partir de les 07:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 25 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 150.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Per trobar fàcilment el teu objecte CASA CLARA, només has d'introduir aquestes coordenades i abans de saber-ho, hi seràs! - 36.870678,-4.123423
CASA CLARA és el lloc perfecte per a persones amb coneixements tecnològics que vulguin mantenir-se connectats. Gaudeix d'Internet d'alta velocitat gratuïta durant la teva visita.
Relaxa't i gaudeix d'una estada sense complicacions a la nostra propietat: deixa el cotxe en mans eficients del nostre pàrquing gratuït!
Feu el registre d'entrada a CASA CLARA comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a CASA CLARA, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









