Casa CERRO, Vejer de la Frontera

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle Cerro 19, 11150 Vejer de la Frontera, Espanya Espanya - Veure al mapa
7,8 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting city views, Casa CERRO features accommodation with a terrace, around 34 km from Novo Sancti Petri Golf. The property has quiet street views and is 23 km from Benalup Golf & Country Club and 25 km from Club de Golf Campano.

This apartment has 1 bedroom, a kitchen with an oven and a microwave, a flat-screen TV, a seating area and 1 bathroom fitted with a shower. Towels and bed linen are available in the apartment. The accommodation offers a fireplace.

Jerez Airport is 78 km from the property.

Instal·lacions
La roba de llit es renta d'acord amb les directrius del govern local. És important per a nosaltres mantenir els més alts estàndards de neteja i qualitat perquè puguis gaudir de la teva estada amb nosaltres! La seguretat dels nostres hostes és sempre una prioritat en les instal·lacions. Netegem totes les habitacions entre estades perquè els nostres hostes puguin tenir un viatge saludable i segur i gaudir de la seva estada amb nosaltres el millor possible! Malauradament, el nostre allotjament no és capaç d'allotjar amics peluts. Esperem que entengueu i planifiqueu una bonica estada amb nosaltres de totes maneres! El nostre allotjament Casa CERRO garanteix una estada agradable, equipat amb les comoditats necessàries com paper higiènic. Com si fossi a casa vostra! Ens alegra que ens hagis trobat! Reserva ara el teu allotjament i estalvia temps. Tenim una excel·lent selecció d'habitacions disponibles, només has d'introduir les dates que més et convinguin en el nostre Calendari de Reserves Ràpides d'aquesta pàgina.

Hotels i allotjaments propers Casa Andres (24 m), Casa Rincón del Beso (30 m), El Cobijo de Vejer (38 m), Holiday home La Atalaya de Vejer (43 m), Casa Lunarito (55 m), Ático vistas increíbles Vejer (60 m), Casa Bashir (61 m), La Fonda Antigua ADULTS ONLY (62 m), Casamonteymar Oliva (66 m), Casa Uva - Boutique Guest House (69 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

The town is full of houses on slopes and this is one of them. It is not easy to park on the same street.
Vejer de la Frontera is a town that is characterized by having a certain continuous relative humidity.Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Seient còmode,
  • Màquina de rentar roba,
  • Ventilador elèctric,
  • Espai per relaxar-se,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Estufa de llenya,
  • Guardarroba,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Accés privat
Bany
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Paper higiènic,
  • Gel de bany
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Emissora de ràdio,
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Forn -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Cuina -> ca,
  • Taula de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós,
  • Vistes a la ciutat animada
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent

Guests will have a special experience as this apartment offers a fireplace. The well-fitted kitchen has a refrigerator, kitchenware, an oven and a microwave. This apartment features a washing machine, a private entrance, a flat-screen TV and a terrace. The unit offers 2 beds.

Opinions del Casa CERRO

En triar Casa CERRO, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Casa CERRO

Els preus a l'hotel Casa CERRO comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Casa CERRO

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

Botiquín de primer auxili disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing Casa CERRO Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Casa CERRO

Entrada Casa CERRO Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 15:00:00

Sortida Casa CERRO Sortida

A partir de les 11:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Casa CERRO Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Casa CERRO a Vejer de la Frontera

 
Preguntes més freqüents
Quina és la latitud i longitud d'Casa CERRO?

Aconsegueix les coordenades de l'objecte Casa CERRO i arriba-hi en un tres i no res! Ja no cal buscar tediosament. - 36.253968,-5.967164

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Casa CERRO property?

Feu el registre d'entrada a Casa CERRO comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb Casa CERRO?

Un cop hagis fet una reserva a Casa CERRO, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.