Puntuació a partir de 55 comentaris
Ca LaMari està situat a Vidreres i disposa de piscina exterior de temporada, jardí, barbacoa, WiFi gratuïta i vistes a la piscina. L'allotjament té aire condicionat i es troba a 16 km de Lloret de Mar.
Aquesta casa de 4 habitacions inclou TV de pantalla plana amb canals per cable i cuina totalment equipada amb rentaplats, microones, rentadora, nevera i forn.
A la casa hi ha una terrassa.
Ca LaMari és a 26 km de Girona i a 30 km de Platja d'Aro. L'aeroport més proper és l'aeroport de Girona-Costa Brava, ubicat a 14 km.
Hotels i allotjaments propers Catalunya Casas A Costa Brava gem - only a few minutes to the beach! (171 m), Villa del Remei (324 m), Casa Cerca De La Playa (325 m), Casa Natura Flassia de 240m2 con piscina privada (415 m), 3 Bedroom Nice Home In Vidreres (597 m), Duplex amb terrassa al centre de Vidreres (1.01 km), Hostal Can Pou (1.14 km), Holiday Home Cataluña by Interhome (1.22 km), CAN BERNARDI (1.30 km), Villa Magnolia (Vidreres) - Ideal para vacaciones en familia (1.34 km),
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
This holiday home's special features are the private pool and the fireplace. Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home includes 1 living room, 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the fully equipped kitchen. The holiday home also features a barbecue. The spacious holiday home offers a flat-screen TV with cable channels, a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area as well as garden views. The unit has 7 beds.
En triar Cala Mary, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Cala Mary comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Mascotes permeses
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Piscina exterior de temporada, Gandules o hamaques, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Parking information is not available.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 16:00:00
A partir de les 11:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens a partir de 0 anys s’allotgen gratuïtament amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 25 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar Cala Mary en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 41.79789,2.771058
Cala Mary és el lloc on estar! Gaudeix d'internet d'alta velocitat gratuïta durant la teva estada.
Feu el registre d'entrada a Cala Mary comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Cala Mary, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









