Puntuació a partir de 145 comentaris
Ca la Teia es troba a Bellcaire d'Empordà, a 48 km de Cadaqués, i disposa d'allotjament amb balcó i WiFi gratuïta.
Aquest apartament té 1 habitació, cuina amb nevera, TV de pantalla plana, zona d'estar i un bany amb dutxa.
Cada matí, se serveix un esmorzar continental a l'apartament.
El personal us podrà ajudar en qualsevol moment del dia i parla català, castellà, anglès i francès.
A Ca la Teia hi ha una terrassa i servei de lloguer de bicicletes.
Girona és a 35 km de Ca la Teia, mentre que Roses es troba a 34 km. L'aeroport més proper, l'aeroport de Girona-Costa Brava, està situat a 34 km.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Boasting a private entrance, this spacious apartment also comes with 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. In the well-fitted kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a tea and coffee maker. There is a dining area, a wardrobe and a terrace and complimentary wine/champagne is available for guests. The unit has 2 beds.
En triar Ca la Teia, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Ca la Teia comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït
Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Estacionament al carrer
Recepció oberta 24 hores, Opció de factura
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Accés per a cadires de rodes, Llits disponibles per a mascotes, Bosses per a animals de companyia, Accés amb clau electrònica
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Aplicació per al servei a l'habitació
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 22:30:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens de 0 a 1 anys paguen 10.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Si busques un objecte de Ca la Teia, només has d'introduir aquestes coordenades i et conduiran directament allà! - 42.081453,3.095325
Ca la Teia afegeix un avantatge addicional: accés a Internet gratuït i il·limitat per a tots els seus valuosos hostes.
A Ca la Teia, no t'has de preocupar d'on aparcar el cotxe. Els nostres clients poden estar tranquils sabent que hi ha aparcament gratuït disponible.
Feu el registre d'entrada a Ca la Teia comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Ca la Teia, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — IBAIA by Smiling Rentals, Fayser 108 steps to beach with direct pool access and AC, Las Palmeras Golf, Casa Marili-Apartamento en Denia, Coqueto ático junto a la playa by Rent Me,
Més destinacions — Hotels a Yopougon, Hotels a Titikaveka, Hotels a Stanley, Hotels a Pagamã, Hotels a Trinity,









