Puntuació Comentaris
Right in the heart of Marbella, situated within a short distance of La Fontanilla Beach, Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28 offers free WiFi, air conditioning and household amenities such as a microwave and coffee machine. The property features city views and is 38 km from Plaza de Espana and 44 km from Benalmadena Puerto Marina. The property is non-smoking and is set 20 km from La Cala Golf.
The apartment has 1 bedroom, a flat-screen TV with satellite channels, a fully equipped kitchenette with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 1 bathroom with a shower. Towels and bed linen are available in the apartment.
La Duquesa Golf is 46 km from the apartment. Malaga Airport is 54 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Arias Maldonado 250 meters beach (11 m), Cozy beach apartment (24 m), Marbella (26 m), Aprt cen 4 (46 m), Estudio vacacional (50 m), Newly Renovated Apartment in the Center of Marbella - EaW Homes (54 m), WindMill (61 m), Blue Glass Penthouse in Marbella city center (75 m), Apartamento Marbella Center II (91 m), Centro-Playa del Faro (91 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
The air-conditioned apartment has 1 bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. The well-fitted kitchenette features a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area, a flat-screen TV with satellite channels, as well as city views. The unit has 1 bed.
En triar Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Opció de factura
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Caixa de seguretat, Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 00:00:00
Fins a les 10:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.
No s'admeten mascotes.
No trobes Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28? Cap problema, deixeu-nos apuntar-vos en la direcció correcta amb les nostres coordenades útils. - 36.510061,-4.893036
Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28 fa un pas més per fer que la vostra estada sigui única: ofereix accés gratuït a Internet perquè pugueu mantenir-vos al dia amb totes les demandes de la vida sense perdre ni un moment.
Feu el registre d'entrada a Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28 comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Beachclose apt Marbella by Costarentals - M28, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — La Cabanya Apartment 3d, RMP60 Luminoso Duplex Residencial Marina del Port Calafat, Vivienda Vacacional El Tucan, Apartamento en el Albaicín de Granada, Picasso City Centre 1B,
Més destinacions — Hotels a Tūblī, Hotels a Walterswil, Hotels a Frequente, Hotels a Nacala, Hotels a Água-Côco,









