Bananier, Sainte-Anne

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Louisiane , 97180 Sainte-Anne, Guadeloupe Guadeloupe - Veure al mapa
6,9 /10
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Situated in Sainte-Anne in the Grande-Terre region, Bananier features accommodation with free private parking.

The holiday home has 2 bedrooms, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen, and a terrace with garden views. The accommodation is non-smoking.

Pointe-à-Pitre Le Raizet Airport is 23 km from the property.

Instal·lacions
Volem que t'ho passis bé. És per això que posem a la seva disposició una terrassa i una sèrie d'instal·lacions perquè els nostres hostes se sentin com a casa. L'establiment ofereix aparcament a l'establiment per a la vostra comoditat. No podem acceptar amics peluts al nostre Casa o xalet, així que si us plau, prepareu arranjaments alternatius per als vostres companys de quatre potes durant la vostra estada. Gaudeix de la comoditat d'un microones al teu allotjament Bananier perquè puguis preparar ràpidament deliciosos aperitius i menjars! Reservant amb nosaltres, rebràs una gran oferta d'Casa o xalet Bananier! Els nostres preus són immillorables, així que no ho dubtis: reserva el lloc perfecte per allotjar-te avui mateix.

Hotels i allotjaments propers Zannanna delair (28 m), Zaboka delair (28 m), Zabriko delair (45 m), Zoranj Delair (50 m), L'oranger paisible- T2 Bas de villa (129 m), Wanna Bee (578 m), Appartement près de la plage à Sainte-Anne, 110 m² (773 m), Appartement pour 2 à Sainte-Anne - 24 m² (773 m), Villa Soleil Douville (879 m), Appartement Iris (971 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Tela mosquitera,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Climatització,
  • Guardarroba
Bany
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Estris de cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes al jardí verd,
  • Terrassa àmplia

This holiday home comprises 2 bedrooms, kitchen, a terrace and 1 bathroom with a bath or a shower. The kitchen is equipped with a refrigerator, kitchenware and a microwave. The air-conditioned holiday home provides a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a wardrobe as well as garden views. The unit offers 2 beds.

Opinions del Bananier

En triar Bananier, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Bananier

Els preus a l'hotel Bananier comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Bananier

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing Bananier Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Bananier

Entrada Bananier Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 21:00:00

Sortida Bananier Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 2 a 5 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Bananier Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Bananier a Sainte-Anne

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS (latitud i longitud) d'Bananier?

Voleu trobar ràpidament Bananier? No busquis més enllà d'aquestes coordenades, t'hi dirigiran! - 16.25648,-61.391869

Hi ha aparcament gratuït per a tots els clients que s'allotgen a Bananier?

A Bananier pots estar tranquil sabent que aparcar és una cosa menys de la qual t'has de preocupar: és completament gratuït per a les persones que s'allotgen amb nosaltres!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Bananier?

Feu el registre d'entrada a Bananier comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb Bananier?

Un cop hagis fet una reserva a Bananier, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.