Fantàstic
9,2 /10

Puntuació a partir de 158 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

ÁTICO LAS ALGAS, Granadilla de Abona

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle de las Algas, 5 Los Abrigos, 38618 Granadilla de Abona, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,2 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

ÁTICO LAS ALGAS is a beachfront property set in Granadilla de Abona, 200 metres from Playa Chica and 5.1 km from Golf del Sur. There is a private entrance at the apartment for the convenience of those who stay. The apartment has family rooms.

The apartment provides guests with a terrace, sea views, a seating area, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with a toaster and a fridge, and a private bathroom with shower and a hair dryer. A balcony with an outdoor dining area and mountain views is offered in each unit. At the apartment complex, units are fitted with bed linen and towels.

Aqualand is 17 km from the apartment, while Los Gigantes is 42 km from the property. Tenerife South Airport is 2 km away.

Instal·lacions
Estem molt orgullosos de la neteja de les nostres instal·lacions. Tots els llençols, tovalloles i altres articles que normalment trobareu en un complex turístic o motel es renten segons les directrius del govern local, de manera que podeu gaudir de la vostra estada sense preocupar-vos pels gèrmens. Disposem d'accés WiFi a totes les habitacions i la connexió de xarxa més ràpida que trobaràs. Podeu utilitzar-lo immediatament a l'arribada. Gaudeix de la comoditat de cuinar els teus propis àpats amb la nostra cuina totalment equipada! Equipat amb tot l'equipament necessari, és ideal per a aquells que vulguin preparar les seves receptes preferides. Allotja't amb nosaltres i viu un gran allotjament a preus immillorables! La nostra garantia garanteix que no trobarà una millor oferta en cap altre lloc.

Hotels i allotjaments propers Balcón al Atlántico (113 m), Bohemian Dreams Los Abrigos by Deihu Experiences (403 m), Casa en la playa la Mareta (1.47 km), Villa Brisita (2.37 km), Ático de proa, en la mejor playa del Médano (2.37 km), Eden Rentals La Tejita Brisa Dorada (2.42 km), Home2Book La Tejita Beach and Pool (2.42 km), Ático La Tejita Relax (2.42 km), La Tejita Beach and Pool (2.42 km), Casa Soleada close to sea and beach, Wifi, 2 pools, terrace, sea view, SAT-TV (2.42 km),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Màquina de rentar roba,
  • Seient còmode,
  • Espai per relaxar-se,
  • Guardarroba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Ferro de planxar,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Accés privat,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Substàncies de neteja,
  • Perxa per a vestits,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits
Bany
  • Acondicionador per als cabells,
  • Xampú per a cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Lavabo / Pica,
  • Gel de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Paper higiènic,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Dispositiu WiFi portàtil,
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Trona -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Xocolata o galetes / Dolços,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós,
  • Vistes a la muntanya majestuosa,
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a un monument històric,
  • Balcó ampli,
  • Vistes a un pati interior acollidor
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici,
  • Allotjament independent
Animació i serveis per a famílies
  • Jocs de taula o trencaclosques,
  • Llibres, DVD o música infantil,
  • Tapa de seguretat per a endolls elèctrics
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Featuring a private entrance, this spacious apartment also comprises 2 bedrooms, a seating area and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Meals can be prepared in the kitchen, which comes with a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a tea and coffee maker. Boasting a terrace with sea views, this apartment also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 3 beds.

Apartament amb BalcóDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament amb Balcó

Boasting a private entrance, this apartment also comes with 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. The well-fitted kitchen has a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a tea and coffee maker. Featuring a terrace with sea views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 1 bed.

Opinions del ÁTICO LAS ALGAS

En triar ÁTICO LAS ALGAS, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel ÁTICO LAS ALGAS

Els preus a l'hotel ÁTICO LAS ALGAS comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del ÁTICO LAS ALGAS

General General

Estacionament, Estacionament gratuït

Activitats Activitats

Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet

Piscines i benestar Piscines i benestar

Situat a primera línia de platja

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

Els serveis d'Internet estan disponibles.

Pàrquing ÁTICO LAS ALGAS Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del ÁTICO LAS ALGAS

Entrada ÁTICO LAS ALGAS Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 23:30:00

Sortida ÁTICO LAS ALGAS Sortida

Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 0 anys paguen 5.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte ÁTICO LAS ALGAS Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de ÁTICO LAS ALGAS a Granadilla de Abona

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'ÁTICO LAS ALGAS?

Descobrir ÁTICO LAS ALGAS mai ha estat tan fàcil: només cal que introduïu les seves coordenades i hi sereu en un tres i no res! - 28.029316,-16.589119

ÁTICO LAS ALGAS ofereix aparcament gratuït per a tots els nostres hostes?

ÁTICO LAS ALGAS sap l'estressant que pot ser buscar aparcament, de manera que ofereixen places gratuïtes per als seus hostes! Ja no cal perdre el temps buscant i estressant-se pels costos.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'ÁTICO LAS ALGAS?

Feu el registre d'entrada a ÁTICO LAS ALGAS comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb algú d'ÁTICO LAS ALGAS?

Un cop hagis fet una reserva a ÁTICO LAS ALGAS, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.