Fantàstic
9,5 /10

Puntuació a partir de 16 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Appartamento A, Gradara

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Via Cella Monteluro, 11 - 1° piano, 61012 Gradara, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
9,5 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Appartamento A, a property with a garden, is located in Gradara, 27 km from Aquafan, 33 km from Fiabilandia, as well as 38 km from Rimini Stadium. Both free WiFi and parking on-site are accessible at the apartment free of charge. The property is non-smoking and is situated 27 km from Oltremare.

The apartment also includes 1 bathroom.

Rimini Train Station is 39 km from Appartamento A, while Rimini Fiera is 42 km from the property. Federico Fellini International Airport is 30 km away.

Instal·lacions
Per garantir un bon funcionament de la Wi-Fi mentre es troba aquí, cada habitació disposa de Wi-Fi. També ens assegurem que els nostres empleats siguin sempre competents i estiguin disposats a ajudar amb qualsevol problema de connectivitat. Garantir la seguretat dels nostres hostes és una prioritat màxima, per això fem tot el possible perquè cada habitació estigui rigorosament higienitzada entre estades. Malauradament, el nostre allotjament Appartamento A no pot proporcionar una llar per als vostres amics peluts, però no us preocupeu, us prometem una experiència increïble de la vostra estada. El nostre luxós Apartament li proporciona comoditat i comoditat gràcies a un bany privat per a cada hoste. Reserva la nostra allotjament Appartamento A a la web.

Hotels i allotjaments propers B&B La Rosa Antica (2.16 km), Stunning Home In Pesaro -Pu- With Wifi (2.25 km), Castello di Granarola Relais - Adults Friendly - (2.84 km), Villa Fabbri (3.01 km), Terra di Gradara (3.13 km), Appartamento l'Ulivo (3.13 km), VillaChiara Gradara (3.23 km), Il Casolare (3.29 km), BB Da La Mi Ma, Gradara (3.46 km), La Casa Del Sole (3.46 km),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Bany
  • Bany privat / Bany en suite

The unit has 1 bed.

Opinions del Appartamento A

En triar Appartamento A, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Appartamento A

Els preus a l'hotel Appartamento A comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Appartamento A

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Appartamento A Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.

Condicions del Appartamento A

Entrada Appartamento A Entrada

A partir de les 15:00:00

Sortida Appartamento A Sortida

Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Appartamento A Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Appartamento A a Gradara

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS (latitud i longitud) d'Appartamento A?

Necessites trobar Appartamento A? Tot el que necessites són aquestes coordenades i hi seràs en un tres i no res! - 43.916781,12.801356

Hi ha internet gratuït a Appartamento A?

Appartamento A sap tractar bé als seus convidats! Tots els hostes reben accés gratuït a Internet, això és només una oferta.

Hi ha aparcament gratuït a Appartamento A?

Appartamento Atracta els seus hostes com VIP, oferint-los aparcament gratuït! Allotjar-se a la propietat de sobte es va tornar una mica més dolç.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Appartamento A?

Feu el registre d'entrada a Appartamento A comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb Appartamento A?

Un cop hagis fet una reserva a Appartamento A, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.