Puntuació Comentaris
Apartment Drive by Interhome is situated in Gstaad. This 3-star apartment offers a lift. The property is non-smoking and is set 37 km from Rochers de Naye.
Providing access to a balcony, the apartment consists of a fully equipped kitchenette and a TV.
Geneva International Airport is 149 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Apartment Drive - Nr- 3 by Interhome (12 m), Deluxe Apartment with Mezzanine (71 m), Apartment Oehrli by Interhome (83 m), Apartment Studio Oehrli by Interhome (83 m), Sporthotel Victoria (94 m), Bernerhof Swiss Quality Hotel Gstaad (117 m), Miiro The Mansard (146 m), Le Grand Bellevue (267 m), Gstaad Central and View (273 m), The Alpina Gstaad (276 m),
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Cal abonar l’import total de la reserva abans de l’arribada. t'enviarà una confirmació amb tota la informació del pagament. Un cop hagin rebut el pagament, t'enviaran un e-mail amb les dades de l’establiment, com ara l’adreça i el lloc on has de recollir les claus.
The apartment includes a private bathroom fitted with a bath or a shower. A kitchenette equipped with a refrigerator, a dishwasher and kitchenware is available for cooking and storing food. Rooms on the upper floors are reachable by lift.
En triar Apartment Drive by Interhome, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Apartment Drive by Interhome comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Connexió WiFi a tot l'establiment, WiFi de pagament
Rutes de senderisme
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi
Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques
Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones. El WiFi pot estar subjecte a càrrecs.
Parking information is not available.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 17:00:00
Fins a les 10:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 CHF. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Amb unes coordenades senzilles, esteu de camí a Apartment Drive by Interhome en un tres i no res! Així que agafeu-los i arribeu a la carretera: hi ha moltes coses increïbles que us esperen en aquest lloc increïble. - 46.47615,7.285604
Feu el registre d'entrada a Apartment Drive by Interhome comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Apartment Drive by Interhome, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.