Puntuació a partir de 27 comentaris
Situated in Kami-furano and only 16 km from Furano Station, 别墅之家2F-D オーナーChange features accommodation with mountain views, free WiFi and free private parking. The air-conditioned accommodation is 20 km from Windy Garden. The property is non-smoking and is set 16 km from Furano City Office.
The spacious apartment has 1 bedroom, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with an oven and a microwave, a washing machine, and 1 bathroom with a bath.
Furano Golf Course is 22 km from the apartment, while Kaguraoka Park is 39 km from the property. Asahikawa Airport is 26 km away.
Hotels i allotjaments propers 别墅之家オーナーChangeAorB (10 m), 紫-Yukari- (431 m), Kamifu INN (497 m), ライフメゾン D LifeMeson (847 m), LAVISH (849 m), lapis lazuli (854 m), LAVATERA (855 m), Lambrusco (868 m), Lambent (869 m), Maison Omachi 101 - Vacation STAY 20136 (869 m),
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
The spacious apartment has 1 bedroom and 1 bathroom with a bath and free toiletries. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The air-conditioned apartment features a flat-screen TV, a washing machine, tatami, an electric kettle as well as mountain views. The unit has 2 beds.
En triar 别墅之家2F-D オーナーChange, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel 别墅之家2F-D オーナーChange comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Opció de factura
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 06:00:00 Fins a les 09:00:00
Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
S’admeten animals de companyia. Poden aplicar-se càrrecs addicionals.
Busques 别墅之家2F-D オーナーChange? Us tenim amb precisió puntual: només cal dirigir-vos a aquestes coordenades i trobar-lo en un tres i no res. - 43.455379,142.478642
别墅之家2F-D オーナーChange fa malbé els seus hostes amb Internet gratuït, de manera que podeu estar connectat durant tota la vostra visita.
Els clients d'aquesta propietat poden gaudir d'aparcament gratuït, quin gran avantatge!
Feu el registre d'entrada a 别墅之家2F-D オーナーChange comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 09:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a 别墅之家2F-D オーナーChange, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Japó — Marunouchi Hotel, Beppu Kannawa Onsen HIROMIYA, Tabist Annex Matsumi, La Vista Tokyo Bay, MishukuOnna201,
Més destinacions — Hotels a Cotobade, Hotels a Ireby, Hotels a Az Zallāq, Hotels a Nhlangano, Hotels a Teremno,



