6,5 /10

Puntuació a partir de 17 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

1Albo01 - Llafranc, Calella de Palafrugell

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Av Antoni J Rovira 38, 17210 Calella de Palafrugell, Espanya Espanya - Veure al mapa
6,5 /10
Tipus d'allotjament: Vil·la
Mostra preus
Breu descripció

El Villa Albo està situat a Calella de Palafrugell, a 450 m de la platja d'El Port Pelegrí i de la Platgeta de Calella. L'allotjament ofereix WiFi gratuïta i vistes a la muntanya.

La vil·la inclou aire condicionat, TV, cuina totalment equipada amb rentavaixella, rentadora i bany amb banyera.

A la vil·la també hi ha una terrassa.

La platja d'en Calau és a 500 m del Villa Albo. L'aeroport més proper és l'aeroport de Girona-Costa Brava, ubicat a 52 km.

Instal·lacions
Hi ha accés gratuït a Internet. L'hotel ofereix internet Wi-Fi gratuïta i connexions per cable, de manera que els clients poden estar connectats durant la seva estada. Relaxa't a les nostres habitacions amb aire condicionat A la allotjament 1Albo01 - Llafranc hi ha un microones, cosa que fa que els àpats siguin més fàcils i còmodes. Ara podeu gaudir d'un sopar càlid i casolà, per molt lluny de casa. Assegura la teva plaça i reserva la teva estada perfecta avui mateix! No perdis l'oportunitat de viure un viatge inoblidable.

Hotels i allotjaments propers 0320 Apartament in Calella de Palafrugell (6 m), Atic Mar - Calella de Palafrugell (29 m), Apt con piscina en Calella de Palafrugell, parking gratuito (78 m), Apartament per parelles reformat amb piscina (83 m), Apartamento Calella Home (83 m), Apart. comfortable i modern Calella de Palafrugell, Wi-Fi, piscina (83 m), CP 13-A - Calella de Palafrugell (123 m), Apartment with pool and tennis courts in Calella de Palafrugell (137 m), Bell Mar - Despierta con la brisa marina en este apartamento de la Costa Brava (155 m), Vistas Mediterrani, maravillosas vistas en amplio apartamento con terraza, y piscina en zona de jardin (180 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

The property has a towel service for a cost of 8 EURO per person per stay. The property has a bed linen service for a cost of 8 EURO per person per stay.Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba
Bany
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Banyera / Banyera gran
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Microones -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional
Vistes i exteriors
  • Vistes a la muntanya majestuosa,
  • Terrassa àmplia

This villa includes 3 bedrooms, kitchen, a terrace and 2 bathrooms with a bath. The kitchen is fitted with a stovetop, a dishwasher and a microwave. This villa offers a washing machine, a TV and mountain views. The unit has 4 beds.

Opinions del 1Albo01 - Llafranc

En triar 1Albo01 - Llafranc, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel 1Albo01 - Llafranc

Els preus a l'hotel 1Albo01 - Llafranc comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del 1Albo01 - Llafranc

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment, WiFi de pagament

Activitats Activitats

Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Internet Internet

Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones. El WiFi pot estar subjecte a càrrecs.

Pàrquing 1Albo01 - Llafranc Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del 1Albo01 - Llafranc

Entrada 1Albo01 - Llafranc Entrada

A partir de les 16:30:00 Fins a les 20:00:00

Sortida 1Albo01 - Llafranc Sortida

Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 35 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
       
Formes de contacte 1Albo01 - Llafranc Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de 1Albo01 - Llafranc a Calella de Palafrugell

 
Preguntes més freqüents
Em podries donar les coordenades geogràfiques d'1Albo01 - Llafranc?

Trobeu el vostre camí cap a l'objecte 1Albo01 - Llafranc en poc temps: només heu d'introduir aquestes coordenades al vostre GPS i hi sou. - 41.890505,3.17885

A quina hora és el check-in i el check-out de 1Albo01 - Llafranc property?

Feu el registre d'entrada a 1Albo01 - Llafranc comença a 16:30:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb 1Albo01 - Llafranc?

Un cop hagis fet una reserva a 1Albo01 - Llafranc, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.