Fantàstic
9,7 /10

Puntuació a partir de 22 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間, Osaka

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • nagagaranishi1−8−4, 531-0061 Osaka, Japó Japó - Veure al mapa
9,7 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Vil·la
Mostra preus
Breu descripció

In the Osaka Station, Umeda, Yodoyabashi, Hommachi district of Osaka, close to Tomishima Shrine, 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 has free WiFi and a washing machine. The property is around 2.2 km from Tsunashikiten Shrine Otabisha, 2.3 km from Taiyū-ji Temple and 2.4 km from Kunijima Castle Monument. The property is 3.1 km from the city centre and 1.3 km from Toyosaki Shrine.

The air-conditioned villa consists of 2 bedrooms, a living room, a fully equipped kitchen with a fridge, and 1 bathroom with a hot tub and a hair dryer. Towels and bed linen are available in the villa. The accommodation is non-smoking.

Popular points of interest near the villa include Catholic Osaka Umeda Church, Water Service Memorial Museum and Nozaki Park. Itami Airport is 18 km from the property.

Instal·lacions
Amb la nostra opció de pagament sense efectiu, ara podeu pagar la vostra estada de manera ràpida i senzilla amb el toc d'un dit: ja no hi ha carteres ni targetes de crèdit voluminoses. Tractem la seguretat dels nostres hostes com una prioritat, utilitzant només agents químics de neteja provats que protegeixen a tothom contra el coronavirus. El nostre compromís amb la neteja garanteix una visita realment segura i lliure d'estrès! La nostra Vil·la ofereix un allotjament perfecte, tenint cura de totes les seves necessitats, des de llits còmodes fins a tovalloles esponjoses! Desbloqueja preus immillorables i viu el millor allotjament 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 amb nosaltres - reserva ara!

Hotels i allotjaments propers Art Nagara (187 m), Hana Home - New Cozy House with 4 bedrooms - 10min from Umeda (251 m), 龙猫民宿-梅田店402 (260 m), 龙猫民宿-梅田店302 (260 m), 龙猫民宿-梅田店202 (260 m), 龙猫民宿-梅田店303 (260 m), 龙猫民宿-梅田店403 (260 m), 龙猫民宿-梅田店502 (260 m), 龙猫民宿-梅田店501 (260 m), 龙猫民宿-梅田店201 (260 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la de 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la de 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Sistema de calefacció,
  • Taula de treball,
  • Màquina de rentar roba,
  • Banyera amb hidromassatge,
  • Climatització
Bany
  • Gel de bany,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Xampú per a cabells,
  • Paper higiènic,
  • Assecador / Assecador de cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Canals de televisió per cable
Menjar i begudes
  • Cuina -> ca,
  • Nevera -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Joc de llençols,
  • Calaixeres,
  • Tovalloles de bany
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis

This villa provides a hot tub. This air-conditioned villa comprises 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a hairdryer. The villa's kitchen, which has a refrigerator, is available for cooking and storing food. This villa features a washing machine, heating and a flat-screen TV with cable channels. The unit offers 5 beds.

Opinions del 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間

En triar 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間

Els preus a l'hotel 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Emmagatzematge d'equipatge

Altres Altres

No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間

Entrada 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 Sortida

A partir de les 08:30:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 15,000.00 JPY.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 a Osaka

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques (GPS) d'竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間?

En un tres i no res, trobareu 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 amb aquestes coordenades súper útils. - 34.715435,135.514347

竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 ofereix internet gratuïta?

竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 sap com fer que els seus convidats se sentin benvinguts! Gaudeix de Wi-Fi gratuït durant la teva estada.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 property?

Feu el registre d'entrada a 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間 comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間?

Un cop hagis fet una reserva a 竹苑(一戸建て)露天温泉歩い1分間・梅田まで12分・天神橋六町目歩いて7分間, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.

Atractives ciutats turístiques a Japó.