Vurdering basert på 49 gjesteomtaler
T2 avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages ligger i Hyères, 21 kilometer fra Toulon jernbanestasjon, 22 kilometer fra Zénith Oméga Toulon og 44 kilometer fra Chateau de Grimaud. Dette overnattingsstedet har balkong og gratis WiFi. Overnattingsstedet ligger 3,2 kilometer fra Villa Noailles Art Centre og 22 kilometer fra La Favière.
Denne leiligheten har terrasse og har også kabel-TV (flatskjerm), kjøkken med et kjøleskap, en oppvaskmaskin og en stekeovn, så vel som 1 bad med bidé og gratis badeprodukter.
Le Pont des Fées ligger 44 kilometer fra T2 avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages, mens Circuit Paul Ricard er 46 kilometer unna. Toulon Hyères lufthavn ligger 5 kilometer unna overnattingsstedet.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten Superbe Appartement - Exposition Plein Sud (12 m), Charmant appartement T3 Hyères (117 m), Le Cosy (235 m), Air-conditioned south-facing apartment (275 m), Villa Ocre et Bleue à Hyères YourHostHelper (304 m), Le gîte des Palmiers (353 m), L'Oliveraie (489 m), bougainvilliers (583 m), Superbe villa contemporaine vue mer dans résidence avec piscine et tennis (643 m), Jasmin (693 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.
Drives av en selvstendig vert
Boasting a private entrance, this apartment includes 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a bidet. Meals can be prepared in the kitchen, which is fitted with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Featuring a terrace with a quiet street view, this apartment also offers soundproof walls and a flat-screen TV with cable channels. The unit has 2 beds.
Når du velger Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Trådløst internett i alle områder
Strandområde
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Tilbyr spesifisert kvittering
Uteområde, Utemøbler
Rom uten røyking, Rom for familier, Heis tilgjengelig, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet
Røykdetektorer
Bruk av rengjøringsprodukter som er effektive mot koronavirus, Sengetøy, håndklær og annet tekstil vaskes i henhold til retningslinjer fra lokale myndigheter, Boligen desinfiseres mellom hvert opphold, Boligen forsegles etter rengjøring
Desinfisering av tallerkener, bestikk, glass og annet bordutstyr
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet.
Fra 14:00:00 Til 15:00:00
Fra 10:00:00 Til 11:00:00
Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 500.00 EUR.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Trenger du å finne Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages raskt? Ikke noe problem - med disse nøyaktige koordinatene har du alt under kontroll! - 43.123041,6.151155
På Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages kan du holde kontakten uten å betale en krone! Nyt gratis internettilgang under oppholdet.
Forbedre oppholdet ditt på Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages og nyt gratis parkering - uten ekstra kostnad!
Innsjekking på Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages starter på 14:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på Appartement lumineux avec terrasse & parking à 5 min du centre, 10 min des plages, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Maison Les Lauriers Roses vue sur le maquis de Porquerolles Hyères, Appart moderne proche plage avec terrasse et climatisation Hyères, Le Repaire des Palmiers - T2 en centre-ville avec parking et piscine Hyères, Studio port Hyères 200m mer parking privé Hyères, Rez de jardin villa Presqu'ile de Giens Hyères,
Hoteller i Frankrike — Gîte du Moulin, STUDIO avec PARKING TOUT A PIED et CALME, Gite Couleur Terre à 10MN de Gordes, Belle vue odyssée 80, 3 Pièces à 100m de la Croisette,
Flere destinasjoner — Hotell i Avren, Hotell i Grand Bras, Hotell i Rosh Ha‘Ayin, Hotell i Majuro, Hotell i Lepea,