
Rosetta Guest House is set in Ormoc. This 2-star hotel offers room service and a 24-hour front...
Batog (1.7 km)
Preu orientatiu - Preu mitjà per habitació / nit

Fan's Hotel- Ormoc is situated in Ormoc. The property has sea and mountain views. The aparthotel...
Mahilaom (8.8 km)
Preu orientatiu - Preu mitjà per habitació / nit

Piña Suites is set in Ormoc. There is a terrace and guests can make use of free WiFi and free...
Preu orientatiu - Preu mitjà per habitació / nit
Per arribar ràpidament a la bonica ciutat de Ormoc, només cal que connecteu aquestes coordenades al vostre GPS i esteu en camí. - 11.00445,124.60751
Oferim Apartament, Hotel, Casa o xalet, Aparthotel, Hostal o pensió, Càmping a Ormoc.
Ormoc és el lloc que has d'estar si necessites wifi ràpid i fiable! Afortunadament per a tots nosaltres, moltes instal·lacions d'aquesta ciutat ofereixen accés gratuït a Internet.
Tant si busqueu un apartament de luxe, un lloc acollidor per a la vostra família com si simplement voleu relaxar-vos a Ormoc, es poden trobar preus per a tots els pressupostos: el factor més important és el temps i el lloc d'estada.
El nostre pràctic mapa del lloc proporciona informació sobre els millors llocs propers. Fes-li una ullada i troba el teu lloc perfecte per relaxar-te avui mateix!
És senzill, només cal que introduïu les vostres dates per veure els preus i les ofertes més recents de més de 33 hotels a Ormoc.
A eHotelsReviews.com trobareu molts hotels barats. Recomanem hotels:
eHotelsReviews.com té una oferta d'hotels qualificats com excel·lents pels clients. Aquests són els objectes:
Hotels Filipines — Cocovana Beach Resort, Make Yourself Feel at Home in 2BR I Free Parking, Cute Studio Unit w/ Big Windows - B Morgan T1, Dusit Thani Residence Executive Suite, The Transient Pad Premium,
Hotels en el món — Jardín de la Nonna #1, Safir Fintas Hotel Kuwait, St. Regis Macao, Riverview 2 #1 Self-catering accommodation, Lemigo Hotel,
Més destinacions — Hotels a Tafuna, Hotels a San Buenaventura, Hotels a Perast, Hotels a Sarraméa, Hotels a Bayt Jālā,