Sobre l’allotjament
La teva estada a Walkable OTS, Heated Poolside Mid Century Condo
A Walkable OTS, Heated Poolside Mid Century Condo a Scottsdale, els hostes disposen de una piscina a l'aire lliure, i la piscina obre tot l'any. «Phoenix Zoo» es troba a 6,3 km de l'allotjament.
Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment. Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. L'allotjament posa a disposició dels hostes equipament per fer barbacoes.
La distància fins a l'aeroport «Phoenix Sky Harbor International » és de 11 km.
L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 22:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00.
L'allotjament accepta infants de qualsevol edat i permet allotjar-se amb animals de companyia, amb possibles suplements.
Habitacions i equipament
Amb una superfície de 84 m², l’apartament té 3 dormitoris. L’apartament pot allotjar fins a 8 persones. Els dormitoris tenen 3 llits king-size. Per relaxar-se, els hostes tenen accés a una piscina privada. Els hostes disposen, a més, de una llar de foc, un escriptori i un televisor de pantalla plana. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i un forn.