Sobre l’allotjament
La teva estada a The Stable
The Stable és una casa de vacances a Lincoln i ofereix un jardí. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer a partir de les 15:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat. No es permet fumar a l'allotjament.
Hi ha un camp de golf en un radi de 3 km de l'allotjament. La distància fins a l'aeroport «Humberside » és de 59 km.
Habitacions i equipament
Amb dos dormitoris i 105 m² de superfície, la casa de vacances pot allotjar fins a 4 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble i 1 llit king-size. El bany és privat i té una dutxa. L’equipament inclou un bany addicional i una zona d’estar. Per preparar els àpats, la cuina té una placa de cuina, un forn i un microones. Per a més comoditat, hi ha calefacció.