Sobre l’allotjament
La teva estada a Super 8 by Wyndham Iowa Falls
Super 8 by Wyndham Iowa Falls és un hotel i ofereix una piscina coberta, i la piscina obre tot l'any. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges, sales per a reunions i esdeveniments, un centre de negocis i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. L'allotjament ofereix un esmorzar continental. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat.
La recepció és oberta les 24 hores, i el personal parla anglès. En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida exprés.
S'admeten infants de totes les edats. Les peticions especials estan subjectes a disponibilitat i poden comportar suplements.
La distància fins a l'aeroport «Waterloo Regional » és de 85 km.
Habitacions i equipament
A Super 8 by Wyndham Iowa Falls hi ha dues habitacions quàdruples, habitacions dobles i suites. La superfície és de 25 m² a totes les habitacions i a totes les suites. A totes les habitacions i a totes les suites, la distribució inclou un dormitori. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 2 a 6 persones. Les places per dormir a l’habitació quàdruple per a un màxim de 4 persones es reparteixen en 2 llits extragrans.