Fantàstic
9,5 /10

Puntuació a partir de 80 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

SUMIDA, Osaka

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 東淀川区菅原5丁目 12-14, 533-0022 Osaka, Japó Japó - Veure al mapa
9,5 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Vil·la
Mostra preus
Breu descripció

Situated in Osaka, 1 km from Higashiyodogawa Kumin Hall and 1.3 km from Sugawara Tenman-gu Shrine, SUMIDA features air-conditioned accommodation with a terrace and free WiFi. Guests staying at this villa have access to a balcony. The villa also offers facilities for disabled guests.

The villa is located on the ground floor and features 2 bedrooms, a flat-screen TV with satellite channels and a fully equipped kitchen that provides guests with a microwave, a toaster, a washing machine, a fridge and kitchenware. This villa is non-smoking and soundproof.

Popular points of interest near the villa include Shibashima Shrine, Kunijima Castle Monument and Souzenji Temple. Itami Airport is 17 km from the property.

Instal·lacions
Disposem de WiFi i connexió a internet a totes les habitacions, perquè no hagis de preocupar-te per la tecnologia. Amb aquesta característica convenient, els vostres senyals socials mai no es perdran. A la allotjament SUMIDA, creiem que tothom hauria de poder gaudir de les seves vacances sense estrès i molèsties. És per això que oferim moltes facilitats per a tots els nostres hostes, incloses les persones amb discapacitat. Sabem que fins i tot les persones amb mobilitat, discapacitat visual o auditiva mereixen experimentar luxe, relaxació i diversió durant les seves vacances. No hi ha mascotes al nostre Vil·la, de manera que els amics peluts no podran unir-se a la vostra visita. El nostre Vil·la SUMIDA és la llar perfecta lluny de casa, amb bullidors elèctrics a totes les habitacions per fer la teva estada encara més còmoda. Per què no trobar una habitació amb antelació i estalviar una mica de diners? Les nostres instal·lacions ofereixen preus excel·lents per a vostè. També confirmació immediata!

Hotels i allotjaments propers NINJA & GEISHA (188 m), 新淡路ビル2 202 (211 m), Osaka U-Shuku (286 m), Kamiyama Mansion / Vacation STAY 4357 (288 m), Kamiyama Mansion / Vacation STAY 4358 (288 m), Kamiyama Mansion / Vacation STAY 4356 (288 m), Kamiyama Mansion - Vacation STAY 11596 (288 m), Kamiyama Mansion - Vacation STAY 14621 (288 m), 5 minutes Shin-Osaka 3 (341 m), 金柑和屋 (415 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la de 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la de 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Aïllament acústic,
  • Seient còmode,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Substàncies de neteja,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Sistema de calefacció,
  • Climatització,
  • Ventilador elèctric,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Tatami (sòl tradicional japonès),
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Cobertors elèctrics,
  • Màquina de rentar roba
Bany
  • Lavabo / Pica,
  • Sabatilles / Sabatilles de bany,
  • Acondicionador per als cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Paper higiènic,
  • Bidet de bany,
  • Xampú per a cabells,
  • Banyera / Banyera gran,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Cepillo de dents,
  • Gel de bany,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Canals via satèl·lit,
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Estris de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Rellotge despertador,
  • Accés amb targeta magnètica
Vistes i exteriors
  • Balcó ampli,
  • Terrassa àmplia
Accessibilitat
  • Bany adaptat per a persones amb mobilitat reduïda,
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals,
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons,
  • Lavabo amb agafadors ergonòmics
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

In the well-fitted kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, a microwave and a toaster. The villa offers air conditioning, a washing machine, tatami, soundproof walls and a flat-screen TV with satellite channels. The unit offers 5 beds.

Opinions del SUMIDA

En triar SUMIDA, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel SUMIDA

Els preus a l'hotel SUMIDA comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del SUMIDA

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Lavabo amb suports

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing SUMIDA Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del SUMIDA

Entrada SUMIDA Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:00:00

Sortida SUMIDA Sortida

A partir de les 11:00:00 Fins a les 12:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte SUMIDA Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de SUMIDA a Osaka

 
Preguntes més freqüents
Em podries donar les coordenades geogràfiques d'SUMIDA?

La nostra propietat a SUMIDA es pot trobar fàcilment després d'introduir unes coordenades - només uns quants clics i vostè està allà! - 34.74079,135.519126

SUMIDA ofereix WiFi gratuïta?

SUMIDA és el lloc que hauries d'estar si busques una estada inoblidable amb internet gratis. Així que vine a gaudir de les teves vacances amb comoditat combinada amb comoditat!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de SUMIDA?

Feu el registre d'entrada a SUMIDA comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.

Com puc contactar amb SUMIDA?

Un cop hagis fet una reserva a SUMIDA, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.