Sobre l’allotjament
La teva estada a Studio in the heart of Athens !!!
L'Studio in the heart of Athens next to Monastyraki es troba a 300 m del teatre nacional de Grècia. L'allotjament disposa d'aire condicionat, balcó i WiFi gratuïta.
Les habitacions tenen parquet, zona de cuina completament equipada amb nevera, zona de menjador, TV de pantalla plana i bany privat amb dutxa. També hi ha fogons i bullidor d'aigua.
Aquest apartament proporciona servei de lloguer de cotxes.
A prop de l'Studio in the heart of Athens next to Monastyraki hi ha diversos llocs d'interès, com ara la plaça d'Omonia, el Museu Arqueològic Nacional d'Atenes i l'edifici central de la Universitat d'Atenes. L'aeroport Elefthérios Venizélos és el més proper i està situat a 20 km. A més, hi ha servei d'enllaç amb l'aeroport per un suplement.
Habitacions i equipament
A Studio in the heart of Athens !!! hi ha 3 apartaments d’entre 20 i 37 m². Cada allotjament té 1 dormitori. La capacitat màxima és de 2 persones per allotjament. A l’apartament de 35 m², la distribució dels llits inclou 1 llit doble. L’equipament del bany privat a tots els apartaments inclou una dutxa arran de terra. Totes les zones de cuina inclouen una placa de cuina, estris de cuina i un bullidor elèctric.