Sobre l’allotjament
La teva estada a Stone & Wood I Private Properties
Stone & Wood I Private Properties a Yallingup és una casa de vacances que posa a disposició dels hostes una terrassa solàrium i equipament per fer barbacoes. La platja «Yallingup Beach» és a 500 m de l'allotjament.
Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat. Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de bugaderia i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'aeroport «Busselton Margaret River » és a 40 km de l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 23:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:30. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida sense contacte.
S'admeten animals de companyia, amb possibles suplements, i poden allotjar-s'hi infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
Amb 4 dormitoris, la casa de vacances pot allotjar fins a 6 persones. La distribució dels llits inclou 2 llits individuals, 1 llit doble i 2 llits king-size.
El bany privat inclou una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó, una barbacoa i una zona de menjador a l’aire lliure. La casa de vacances ofereix vistes al mar. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i una cafetera.