Sobre l’allotjament
La teva estada a Regata Playa
Els hostes de Regata Playa a Oropesa del Mar tenen accés a una zona de platja privada. L'allotjament ofereix aparcament privat a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. L'allotjament posa a disposició dels hostes una terrassa.
La distància fins a l'aeroport «Costa Azahar » és de 28 km.
L'entrada es pot fer entre les 16:00 i les 22:00, i l'hora límit de sortida és a les 11:00.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat.
Habitacions i equipament
Amb 2 dormitoris i 65 m² de superfície, l’apartament pot allotjar fins a 5 persones. Els dormitoris tenen 2 llits individuals i 1 llit king-size. El bany privat inclou una banyera, un bidet i un assecador de cabells. L’apartament ofereix vistes al llac i vistes al pati interior. A l’exterior hi ha un balcó. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i un microones.