Sobre l’allotjament
La teva estada a Reflections
Reflections a Conjola posa a disposició dels hostes aire condicionat. L'allotjament ofereix aparcament gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un jardí. L'allotjament posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
Els hostes poden fer el registre d'entrada a partir de les 15:00 i deixar l'allotjament fins a les 10:00. El personal de l’allotjament parla anglès.
S'admeten infants de totes les edats. No s’hi admeten animals de companyia.
L'allotjament es troba a menys de 1 km de la platja «Conjola Beach». L'aeroport «Moruya » és a 97 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
La casa de vacances té tres dormitoris i capacitat per a un màxim de 6 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble, 1 llitera i 1 llit king-size. L’espai exterior inclou una barbacoa. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i un forn. Els hostes disposen, a més, de una rentadora i una assecadora. Per a més comoditat, hi ha calefacció.