Sobre l’allotjament
La teva estada a Opal
Opal és una casa de vacances a Klagenfurt i ofereix una piscina a l'aire lliure i una zona de relaxació a l'spa, i la piscina obre durant la temporada. Els hostes tenen a la seva disposició una cuina compartida i una sala d'estar compartida.
L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment. Les instal·lacions i els serveis inclouen banys a l'aire lliure. L'allotjament posa a disposició dels hostes una taula de tennis de taula i una zona de jocs interior.
A més de una terrassa solàrium i equipament per fer barbacoes, l'allotjament ofereix un jardí. Els hostes tenen a la seva disposició un servei de guardaequipatges i places d'aparcament per a persones amb discapacitat.
Hi ha un servei de registre d'entrada i sortida exprés. L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. El personal de l’allotjament parla alemany, anglès i italià.
No s’hi admeten animals de companyia. L'allotjament és per a no fumadors.
L'allotjament és a menys de 1 km de «Annabichl Castle» i a 2,4 km de «Armorial Hall». La distància fins a l'aeroport «Klagenfurt » és de 2 km.
Habitacions i equipament
La casa de vacances té dos dormitoris, una superfície de 140 m² i capacitat per a un màxim de 4 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble, 1 llit extragran i 1 llit king-size.
Per relaxar-se, els hostes tenen accés a una piscina privada. A la casa de vacances, les instal·lacions de bany inclouen una banyera, una dutxa arran de terra i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un pati, un balcó i una barbacoa. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn.