Sobre l’allotjament
La teva estada a Onalisa
A Onalisa a Arad, els hostes disposen de aire condicionat. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment.
A més de equipament per fer barbacoes i una terrassa, l'allotjament ofereix un jardí. Les instal·lacions i els serveis inclouen connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
La recepció és oberta les 24 hores.
L'allotjament accepta infants de qualsevol edat i permet allotjar-se amb animals de companyia, amb possibles suplements.
L'aeroport «Arad International » és a 7 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
A Onalisa hi ha vuit habitacions dobles i habitacions dobles amb un llit doble o dos d’individuals. A totes les habitacions, la superfície és de 20 m². La capacitat màxima varia de 3 a 4 persones, segons l’allotjament. Les places per dormir a l’habitació doble amb un llit doble o dos d’individuals per a un màxim de 4 persones es reparteixen en 3 llits individuals.
L’equipament del bany privat a totes les habitacions inclou una dutxa i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou una barbacoa i una zona de menjador a l’aire lliure.