Fantàstic
10,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila, Vielha

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 25530 Vielha, Espanya Espanya - Veure al mapa
10,0 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila is located in Vielha, 35 km from Luchon Golf Course, 50 km from Santa Maria de Cardet Church, as well as 50 km from Sant Feliu de Barruera Church. This property offers access to a terrace and free private parking. The property is non-smoking and is set 49 km from Col de Peyresourde.

The spacious apartment has 2 bedrooms, a TV, a fully equipped kitchen with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 2 bathrooms with a bath. Towels and bed linen are offered in the apartment. There is also a seating area and a fireplace.

Instal·lacions
És molt important que aquestes coses es rentin regularment, ja que si no ho són, poden créixer bacteris, cosa que pot provocar no només que els hostes emmalalteixin, sinó també a la propagació de la infecció a la mateixa instal·lació. Ens preocupem per la seguretat dels hostes: estaran segurs amb nosaltres. Refresca't amb alguna cosa freda! La nostra allotjament disposa d'una fantàstica nevera plena d'aperitius i begudes que són perfectes per a qualsevol estada. Per què no reservar la seva estada amb nosaltres a la nostra web?

Hotels i allotjaments propers Saplan Real Estate SARRAERA (42 m), Forcanada by SeaMount Rentals (43 m), Luderna - Casa eth Farrow 2 (45 m), Luderna - Casa Eth Farrow I (46 m), La Borda del Gato Rafa (66 m), Cap Dera Vila by Totiaran (78 m), Luderna - Dúplex Sant Miquèu (85 m), CO1 eraclau - Es Cabanes con WiFi en VIELHA (87 m), Hotel Ribaeta (100 m), Magnifico duplex en centro Viella (156 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Serveis
  • Internet / Connexió a internet
Equipament de l'habitació
  • Estufa de llenya,
  • Guardarroba,
  • Espai per relaxar-se,
  • Material per planxar,
  • Màquina de rentar roba,
  • Sistema de calefacció,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Ferro de planxar
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Paper higiènic,
  • Banyera / Banyera gran,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Estris de cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Forn -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia

This apartment's standout feature is the fireplace. This spacious apartment includes 1 living room, 2 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. In the fully equipped kitchen, guests will find a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and an oven. This apartment has a washing machine, a tea and coffee maker, a TV and a terrace. The unit has 3 beds.

Opinions del Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila

En triar Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila

Els preus a l'hotel Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Serveis Serveis

Connexió a Internet

Transport Transport

Estacionament adaptat

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida ràpid, Emmagatzematge d'equipatge

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Serveis de guarderia / activitats per a nens

Altres Altres

Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Accés a especialistes de la salut, Es proporcionen mascaretes per als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Els serveis d'Internet estan disponibles.

Pàrquing Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Aparcament accessible disponible.

Condicions del Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila

Entrada Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila Entrada

A partir de les 18:00:00 Fins a les 05:00:00

Sortida Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila Sortida

Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila a Vielha

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades del sistema de posicionament global (GPS) d'Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila?

Necessites trobar Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila? Tot el que necessites són aquestes coordenades i hi seràs en un tres i no res! - 42.700271,0.795409

Hi ha places d'aparcament disponibles per als clients d'Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila?

Els clients de Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila poden oblidar-se de les tarifes d'aparcament i gaudir de la seva estada sense preocupar-se!

A quina hora és el check-in i el check-out de Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila property?

Feu el registre d'entrada a Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila comença a 18:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila?

Un cop hagis fet una reserva a Luderna - Apto con terraza Cap de la Vila, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.