Sobre l’allotjament
La teva estada a Love Time
Love Time és una casa de vacances a Marsella i ofereix una banyera d'hidromassatge. L'allotjament ofereix aparcament gratuït a l'establiment.
Els hostes tenen a la seva disposició aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 17:00 i les 20:00, i l'hora límit de sortida és a les 12:00. En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit.
L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. No està permès allotjar-s’hi amb animals de companyia.
L'allotjament és a 4,3 km de «La Timone Metro Station» i a 5,5 km de «Vieux Port Metro». L'aeroport «Marseille Provence » és a 24 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
Amb una superfície de 35 m², la casa de vacances té un dormitori. La capacitat màxima és de 2 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble. El bany és privat i té una dutxa i un assecador de cabells. A la casa de vacances es pot gaudir de vistes al jardí. Per a més comoditat, hi ha insonorització i calefacció.