Puntuació a partir de 26 comentaris
Set in Courcelles, 43 km from Walibi Belgium, Le cocon de sofalia offers accommodation with a sauna, a hot tub and spa facilities. This property offers access to a terrace and free private parking.
The spacious bed and breakfast comes with a flat-screen TV. Towels and bed linen are featured in the bed and breakfast. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
Charleroi Airport is 6 km away.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Guests will have a special experience as this double room provides a hot tub and a sauna. The spacious double room features a private entrance, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom boasting a walk-in shower. Featuring a terrace, this double room also offers a dining area, heating and a flat-screen TV. The unit has 1 bed.
En triar Le cocon de sofalia, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Le cocon de sofalia comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat
Esmorzar en l'habitació
Sauna finlandesa, Banyera d'aigua calenta / Jacuzzi, Equipament de spa
Registre d'entrada i sortida privat
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Exclusivament per a adults
Sensors de fum
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 18:00:00 Fins a les 19:30:00
A partir de les 09:30:00 Fins a les 10:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 150.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar Le cocon de sofalia ràpidament? Cap problema: amb aquestes coordenades exactes ho teniu tot sota control. - 50.457922,4.379146
Le cocon de sofalia s'assegura que tots els seus hostes tinguin tot el que necessiten, i això també significa aparcament gratuït.
Feu el registre d'entrada a Le cocon de sofalia comença a 18:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Le cocon de sofalia, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Bèlgica — De Jölenberg, Ecolodge Zen Otra Cosa, Appartement cosy à Chimay, Forest Hideout, Nieuwe vakantiewoning met tuin dicht bij strand,
Més destinacions — Hotels a Sūf, Hotels a Tagounite, Hotels a Leerdam, Hotels a Anna, Hotels a Chelston,
