Sobre l’allotjament
La teva estada a Large studio in the heart of Nantes
Large studio in the heart of Nantes ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 16:00 i les 22:00, i l'hora límit de sortida és a les 11:00. En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit.
L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. No està permès allotjar-s’hi amb animals de companyia.
L'allotjament és a 700 m de «Botanical Garden of Nantes» i a 1,1 km de «Le Lieu Unique». L'aeroport «Nantes Atlantique » és a 11 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
A Large studio in the heart of Nantes, l’estudi té 33 m² i pot allotjar fins a 2 persones. Els dormitoris tenen 1 llit doble. El bany privat inclou una banyera o dutxa i un assecador de cabells. Per preparar els àpats, la cuina té un forn, una cafetera i un microones. L’estudi ofereix vistes a la ciutat. Per a més comoditat, hi ha calefacció.