Sobre l’allotjament
La teva estada a INITIAL - PILOTE - Centre-Ville de Québec
INITIAL - PILOTE - Centre-Ville de Québec a Ciutat de Quebec ofereix un gimnàs. L'allotjament ofereix aparcament.
Els hostes tenen a la seva disposició aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta. Les instal·lacions i els serveis inclouen una pista de tennis. A més de equipament per fer barbacoes i una terrassa, l'allotjament ofereix una zona de pícnic.
L'allotjament posa a disposició dels hostes accés per a persones en cadira de rodes.
L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. El personal parla anglès i francès.
L’allotjament no accepta animals de companyia. L'allotjament és per a no fumadors.
«Vieux Quebec Old Quebec» es troba a 2,2 km de l'allotjament. En un radi de 3 km al voltant de l'allotjament es troba un camp de golf. La distància fins a l'aeroport «Québec City Jean Lesage International » és de 11 km.
Habitacions i equipament
L’apartament té un dormitori en una superfície de 47 m². La capacitat màxima és de 4 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit king-size. El bany és privat i té una banyera o dutxa i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha un pati, un balcó i una barbacoa. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn.