Sobre l’allotjament
La teva estada a First Light
First Light a Byron Bay es troba davant de la platja. Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat.
L'allotjament ofereix equipament per fer barbacoes.
L'entrada es pot fer a partir de les 14:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. L'equip de l'allotjament parla anglès.
L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. L’allotjament no accepta animals de companyia.
L'aeroport «Ballina Byron Gateway » és a 25 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
Amb quatre dormitoris, la casa de vacances pot allotjar fins a 9 persones. La distribució dels llits inclou 2 llits individuals, 1 llit extragran i 2 llits king-size.
El bany privat inclou una banyera i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó, una barbacoa i una zona de menjador a l’aire lliure. També hi ha una llar de foc, un ventilador i un televisor de pantalla plana. La casa de vacances ofereix vistes al mar, vistes a la muntanya i vistes al jardí.