Sobre l’allotjament
La teva estada a Edificio Pantera - monoambiente 18
Edificio Pantera - monoambiente 18 a San Martín de los Andes posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
Els hostes poden fer el registre d'entrada entre les 15:00 i les 22:00 i deixar l'allotjament fins a les 11:00. El personal parla castellà.
L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. L’allotjament no accepta animals de companyia.
L'allotjament és a menys de 1 km de «Playa San Martin» i a 3,9 km de «National Park Lanin». L'aeroport «Aviador Carlos Campos » és a 23 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
L’apartament té un dormitori, una superfície de 29 m² i capacitat per a un màxim de 2 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble. Per a més comoditat, hi ha calefacció. Els hostes disposen, a més, de un televisor de pantalla plana.